پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شاهدختِ من

پست گذاری با چشمان بسته

1396/5/15 10:08
نویسنده : هلیآ
265 بازدید
اشتراک گذاری

* چشمام خسته و خوابالودن اما خوابم نمیاد.هر وقت ذهنم درگیر باشه اینجوری میشم. و الان همه ی فکرم مونده پیش جشنواره ی ادبی جلال آل احمد که فراخوانش واسم ایمیل شده. از طرفی هم واژه ها هجوم میارن و گلدختری نمیذاره بنویسم و این مغزمو چنگ میزنه.بعضی وقتها اونقدر عمیق که حس میکنم مغزم شده خمیر پیراشکی! عادت دارم روی کاغذ و حتماً با مدادهای بازیافتی از روزنامه باطله بنویسم.حس عجیبی دارن این مدادها.انگار میفهمن و از لایه های ذهنم باخبرن.مدادهای آگاه! انگار از چرخه ی تناسخ رد شدن. مدادهای کامل! و بدبیاری یعنی مدادم تموم شده. بابایی گلی هم چندتا نوشت افزاری رفته اما پیدا نکرده.

*** از سری خاطرات سفر اینکه تا قبل از رفتنمون شما چهار دستو پا نمیرفتی منم احتمال میدادم از اون دست نی نی هایی باشی که یهو راه میرن.اما به محض ورود به شیراز، آقاجون بهت گفتن بیا بابا بیا پیش من.شمام وسط سالن نشسته بودی.خنده ی دلبرانه ای کردی و رفتی سمت ایشون! منم شادی کنان پریدمو بوسه بارونت کردم.مثل اینکه منتظر بودی آقاجون بگن.

اگه چیزی ازت دور باشه بخودت زحمت خم شدن نمیدی.با انگشتای پات میکشی جلو.حتی با انگشتای پات نیشگون میگیری.شیطونیهات چند برابر شده. کلی وسیله خراب کردی و شکوندی.البته بعد هم اجزاء داخلیشون رو وارسی میکنی. مدتیه بعد از سفر ناخوشم. میای پیشم و میگی مامی آآآ.یعنی مامان آخ شدی؟ای جون دلم. راستی صبح که بیدار میشی بعد از اینکه بوسیدمت شمام واسم بوسه میفرستی.لبریز میشم از این حرکتت الهی قربونت برم. اینم بگم که با اون دوتا مروارید کوچولوت گازم میگیری!کشیدن مو و چنگ گرفتن که بماند. به آینه هم میگی آینَی. شیء مورد علاقت. واسه عروسکات اسم گذاشتم.پارچه ای ها رو با اسم میشناسی.السا رو از همه بیشتر دوست داری.وقتی میگم یکیشون رو بیار همیشه اونو انتخاب میکنی و اگه بگم السا رو بیار بازی کنیم با ذوق میاریش.چندتا پیام بازرگانی هست عاشقشونی هر جا باشی خودتو میرسونی به تی وی. 

*****  یه پست دیگه از دندونیت بهت بدهکارم.عکس آتلیه دندونیت حاضر بشه و لیست هدیه هات

بینهایت دوست داریم دختر بیهمتای ما.رز بانوی بینظیرممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد