پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

شاهدختِ من

یازدهمین ماهگرد شاهدختم👑

1396/5/31 21:44
نویسنده : هلیآ
348 بازدید
اشتراک گذاری

یازدهمین ماهگردت مبارک باشه نازگلکم🌹 همیشه شاد و سلامت و خوشبخت و موفق و مهربون باشی زندگی ما😍.شما و همه ی کوچولوها🙏

یه کیک کوچولوی رژیمی شکلاتی پختم و سه تایی خوردیم 🎂 

* یه سوال دارم همراهان خوب.دو ماهی میشه رزالین نمیذاره پوشکش کنم و حتی خودش پوشکشو باز میکنه.این یعنی میخواد در  تخلیه مزاج مستقل بشه؟  هر شش علامت آمادگی رو داره یعنی واقعاً باید دست بکار بشم؟ آخه خیلی زوده. اگه اطلاعاتی خارج از سرچهای نتی دارید ممنون میشم کامنت کنید.

**چند روزیه رزگلی به باباش میگی ددی! نمیدونم از کجا یاد گرفته! 

*** مامی عجول: بگو مامان دوست دارم 

پرنسس کوچولوی نازش: ماما دوشِت 

الهی واست بمیرم😘😍

**** این استیکرا چه خوبن😊

بعد نوشت: همین الان مچتو گرفتم شیطون کوچولو.زردچوبه ریختی کف آشپزخونه و داری پخشش میکنی. آخه چطوری کش کابینتو وا کردی 😓😘

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد