پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

شاهدختِ من

شبهای آفتابی

1396/6/4 0:00
نویسنده : هلیآ
168 بازدید
اشتراک گذاری

دورهمی داشتیم. خیلیییی کنجکاوی دارم مصمم میشم پرستار استخدام کنم.نمیتونم.دارم میمیرم.قربونت برم الهی چخبره آخه؟ 

* خیلی وقته یاد گرفتم زندگیمو به اهدافم گره بزنم نه به اشخاص.فعلاً تنها چیزی که واسم مهمه موفقیت کاری و تربیت خوب گلدخترمه.

دل نوشت: شرمنده شما چون بازیکن خوبی نبودی باید روی نیمکت بمونی.هر وقت بلد شدی بیا یه گوشه ای جات بدم البته اگه جاتو کسی نگرفته باشه! اصلاً بیخیالش نه به خودت زحمت بده نه به من. بدون تو، من سه هیچ جلو ام! آزموده را آزمودن خطا ست.

***عشقم بجای مجسمه ی فرشته ی زمانم که هفته ی پیش شکستی و بجای گلدونی که ماه پیش داغون کردی دو تا مجسمه خریدیم.دوستشون دارم.ما رو مجبور به چه تنوع دلچسبی کردی نازنینم.😘

****تصمیمات و برنامه های جدید دارم. امیدوارم موفق و پیروز باشم. آمین 🙏.بعد از اخذ نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.😉

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد