پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

شاهدختِ من

خوشمزگی های رزبانو

1396/6/10 4:19
نویسنده : هلیآ
302 بازدید
اشتراک گذاری

همراهان خوب و پر مهرم، سلام 🌹 

مثل همیشه بی تکلف میرم سراغ ثبت خاطرات💖

گلدختر نازم روی پاهاش بدون کمک می ایسته اما نمیتونه بدون کمک قدم برداره.حتمن باید با یکی از دستاش به جایی تکیه کنه مثلاً مبل رو بگیره و طولش رو با قدمهای کوچولو طی کنه 😍 😘 

چند روز پیش سرت خورد به پایه ی میز و گریه کردی. بغلت کردمو کلی نازت کردم.چند ضربه هم به پایه ی میز زدمو گفتم ای بد دیگه دختر منو اذیت نکنیا! از اون موقع به بعد با هر فرصتی به پایه ی میز حمله میکنیو میزنیشو میگی بده بده! دقیقا یادم نیست کجا اما بعنوان یک متد تربیتی خوندمش!  در هرصورت زندگیمونی عشقم😍 😘 

با هم عمو زنجیرباف میخونیم و بله ی انتهای هر مصرع رو شما میگی: بَیِه. هر وقت صدات میکنم جواب میدی:ماما بَیِه 😍 😘 

اگه چیزی بخوای و سریعاً در اختیارت قرار نگیره ری اکشنت اینه.با همه ی وجودت چشم غره میای 😍 😘 

اگه شمام مثل من با پختن کیک در فر مشکل دارید پیشنهاد میدم از روش قابلمه ای استفاده کنید.البته مدت زیادیه باب شده و نتیجش منو ذوق زده کرد.فر من پف کیک رو میخوابونه جوری که از پختن کیک زده شدمو چندساله فقط بیسکویت درست کردم.اما از هفته ی پیش که این روش فوق راحت رو یاد گرفتم تقریباً هر روز کیکهای عالی پختم.

این پاراگراف چقدر شبیه پیام بازرگانی شد😕

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد