پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

شاهدختِ من

دلچسبی های شهریوری

1396/6/13 18:43
نویسنده : هلیآ
288 بازدید
اشتراک گذاری

کودک مستقل و باهوشی هستی و این خلصت هاتو کاملاً بروز میدی. تنها نکته ی منفی اینه که چرا اینقدر دست بزن داری مادر؟ البته میدونم چرا!  چون هر وقت زدی ذوق کردیمو خندیدیم و میدونی اگه فیزیکی وارد بشی به هرچی بخوای میرسی. باید دنبال چندتا راهکار باشم برای اینکه کمتر بزنیمون 😓

* دستور کیک قابلمه ای رو من از نت سرچ کردم اما خودم رسپیشو کمی دستکاری کردم.مثلا حذف شیر و اضافه کردن یک قاشق گلاب یا یک میوه. امتحان کردم کم کم قلقش اومد دستم🌹

جهت شارژ باک روحی از جایگاه انرژی مثبت. عشق خندان و اخموی من در  پارک. همیشه در پناه خدای مهربون باشی نازدونه خانوم. آمین.😘😍

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد