پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شاهدختِ من

تازه های گیس طلایی😍

1396/6/15 20:42
نویسنده : هلیآ
217 بازدید
اشتراک گذاری

رزبانوی من بازی گل یا پوچ یاد گرفته و به شدت بهش علاقمنده. وقتی درست حدس میزنه ذوق زده میشه و واسه خودش دست میزنه.روزی چندبار یه توپ کوچولوی قرمز میاره میذاره توی دستم و مشتم رو میبنده. این یعنی دلش بازی گل یا پوچ میخواد.الهی واست بمیرم نازدونه خانوم باهوشم. 😘 😘 

خانم رز، لی لی لی لی حوضک هم بلده .انگشتاشو توی دستش خم میکنه و زیر لب عباراتی زمزمه میکنه که فقط دیلی دیلی قابل فهمه. عاشقتم دختر بینظیرم. 😘 😘 

لی لی لی لی حوضک 

گنجشکه افتاد تو حوضک 

این درش آورد 

این خشکش کرد 

این دونش داد 

این آبش داد 

این کله گنده پرش داد 

من اینجوری میخونم واسه زرگلم نه اون مدل های خشن رایج! 😕 

از وقتی بیدار میشیم مقداری خوراکی و میوه میچینم روی میز و آروم آروم میدم نوش جون کنه. و در نهایت آخر شب یه فرش پر از انواع خوراکیهای چرخ شده تحویل میگیرم. چون بد غذا ست بهش سخت نمیگیرم و در این زمینه رزطلایی من آزادی مطلق و حق تام داره. 😘😘

اولین مسواک دخترکم که علاقه ی زیادی به استفاده اش داره و به تقلید از ما توی دهنش میچرخونه. 😘😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد