پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

شاهدختِ من

شمارش معکوس تا سالروز شکفتن زیباترین رز

1396/6/29 11:28
نویسنده : هلیآ
228 بازدید
اشتراک گذاری

همراهان خوبم سلام.خوبیم ممنون از همتون🙏

مدتیه مشغول تدارکات تولدتم رزالین جونم و به شدت سرم شلوغه.الهی قربونت برم 😍 این از علت آپ نشدنم😉

از برنامه ریزیمون بگم که کلاً کن فیکون شد! زمینی شدن فرشته ی نازم 31 شهریوره که امسال مصادف شده با اول محرم. تصمیم گرفتیم زمان جشن رو از ساعت 12 ظهر تا قبل از غروب پنجشنبه در نظر بگیریم که وارد شب اول محرم نشیم.

کیک و کاپ کیکها رو خودم درست میکنم و از امشب دست به کار میشم. کیکهای گردویی با تزیین رزهای رنگی با خمیر فوندانت مد نظرمه😄

این مدت اینقدر رز رنگی درست کردم که نوک  چندتا از انگشتام زخم شده.فدای چشمای ناز دخترکم😘. تم تولد رو رزهای رنگی انتخاب کردیم و خیلی راحت همه چیز جور شد🌹

رنگ مورد علاقم بنفشه و لباس منو گلدخترم ست بنفشه با تزیینات زیبای رز.چقدر حرص خوردم که رنگ به این زیبایی ملعبه ی دست یک عده شده 😒

رزبانوی ما هر وقت بخوای تی وی ببینی میگی "کاتو"  یعنی کارتون. و اگه جلو چشمش نباشم صدام میکنه " ماما کایی؟  " ترنزلیت میشه به مامان کجایی 😍 

بینهایت دوست داریم دختر بیهمتا. رزالین دوست داشتنی. همیشه شاد و سلامت و موفق باشی عزیزکم. آمین

اینم از دست خط خوانای من که با آدم درد دل میکنه😂 و کارت دعوتها رو بیادموندنی کرد 😉

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد