پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

شاهدختِ من

خارج از جزیره ی کوچکم

1396/7/12 3:06
نویسنده : هلیآ
222 بازدید
اشتراک گذاری

 سلامی گرم،  شکفته در جوی سرد و بارانی ☔

* اعمالتون در دهه ی اول محرم مقبول بیفته.

هر سال عصر عاشورا، چیزی انگار راه گلومو میبنده و سنگینی میکنه. دلم میخواد جایی باشم که هیچ کس نباشه و فریاد بزنم. وجودم یک سوگواری خاص میطلبه. اشک به تنهایی سبکم نمیکنه. کنج دلم بیاد مادر شهید حججی بودم. یعنی چی کشیدن این ایام؟ اشک ریختمو براشون طلب آرامش و صبر کردم.

*** برعکس تفکری که بعضی راجبم دارند من اصلاً آدم با گذشتی نیستم. بلکه بشدت انتقامجو ام! من فقط حسابکشی رو میذارم برای وقتش. جوری که بیشترین تاثیر رو داشته باشه و خودم متضرر نشم.البته هیچوقت شروع کننده ی بدی نیستم اما عکس العمل سختی در مقابل غرض مرض ورزان خواهم داشت.فکر نمیکنم خصلت بدی باشه! نظرتون رو دوست دارم.

** علیه محصولات تراریخته تبلیغ میکنند.به همین بهانه بسیاری از تحقیقات محققان داخلی رو معلق کردند و تولیدات داخلی رو از بین بردند و بر آمار بیکاری افزودند. اما فرآورده های تراریخته رو از خارج کشور وارد میکنند!  بیچاره معده ی ورم کرده ی تاریخ از این همه خوراک فاسد!

***

و اینکه سید محمد حسینی رو دنبال کردم. معجون درست و غلطش بی نقص بود و خوراک اذهان کنجکاو و جستجوگر و بدون پشتوانه ست که مسمومشون کنه. البته اون فقط یه شومنه و بهش خط داده شده. هدفش فقط ایجاد اغتشاش ذهنه نه بیشتر. بعضی از حرفهاش درسته اما ناخالصی زیاد داره و این باعث میشه خروجی اشتباه باشه. دستاوردش قهقرا ست. اصلاً انگار دیوونه ست.

در ارتباط با فرقه ی ظالّه و ملعون حلقه که در رد این بی راهه مطالب زیادی گفته و نوشته شده اینکه فرقه ی حلقه با روح پیروانش این کار رو میخواد بکنه که پلکان صعود دیگری بشن و هدفش ایجاد بردگی ذهنیه، هر چند ناکارآمد و ناتوانه. 

هنر تمام این بی راهه ها، مخلوط کردن حقیقتِ کات شده و دروغه. بگونه ای که بطور کامل پذیرفته بشه.حقایقی هم که بعنوان چاشنی و پیشبرنده بیان میکنه قرن ها پیش توسط عرفا بیان شده.چیز جدیدی نیست.اگه مو به تن طرفدارانش سیخ کرده علتش اینه که مطالعه نداشتند و ناآگاه بودند. هر چند نظر شخصی من رد تمامی این ها ست. خدا هست، دین هست پیامبران الهی هستند و اینها کافیه.

*وقت آن نرسیده قلیان های چرسی را کناری بگذارند، به خود آیند و لا به لای خماری افسار گسیخته اندکی هم به فکر وظایف خطیرشان باشند؟

**تازه داشت ضایع شدن سعید سهیلی کمرنگ میشد سوتی علی کریمی در اومد! 😂 به هر حال در مملکتی که دلقکها و مطربها و پهلوون پنبه ها هر جایی سرک بکشن و زیاد حرف بزنن هر لحظه ش یه جوک دست اوله.

بلبشوییه توی تلگرام! منم جو گرفت نظرمو اظهار بنمایم😑.

** همراهان خوبی که راجبه مبلمان و مشتقاتش سوال داشتند میتونن با این شماره از طریق تلگرام با همسرم درمیون بذارن.شماره؟ به ایمیل، جیمیل،تلگرام،  بلاگ و به طور کلی هر گونه آدرس مجازی در خواست کنندگان ارسال خواهد شد.

****** میگویند در حادثه ی نفتکش سانچی کشورهای چین و ژاپن و کره جنوبی مقصرند زیرا دست روی دست گذاشتند و تماشا کردند. جالبه بدانیم هر ساله تعدادی از چینی ها و ژاپنی ها فقط به این علت که برای طبیعت مفید نبوده اند خود سوزی میکنند.انتظار دارید همچین تفکری جان چند ایرانی را به سلامت آبهایش ترجیح دهد؟ در این کشورها آبزیان غذای اصلی مردمند. آبزیان سالم و ارگانیک و غوطه خورده در آبهایی بدون آلودگی!  متابولیسم این مردمان هنوز به اندازه ی ایرانیان تکامل نیافته که بتواند هر چیزی را هضم و جذب کند. تبدیل به انرژی کند و قر بدهد و بخندد و حرف سیاسی هم بزند! 😮

**** کودکان را از عقده ها و کمبودهایتان پر نکنید. چون این لوح های پاک آلوده میشوند به آلودگی هایتان و جامعه ای را آلوده می‌کنند. 

****

این روزها باید بدانیم که... 

دون ژوانیسم: نوعی اختلال جنسی-روانی ست که از نام مردی اسپانیایی به نام "دون ژوان" اقتباس شده است. به دسته ای از مردان و زنان گفته میشود که توانایی ایجاد رابطه ی بلند مدت یا عشق ورزیدن ندارند. این افراد بعد از ایجاد رابطه ی جنسی از طرف مقابل زده شده و به دنبال مورد جدید میگردند.جالب است که برانگیختگی یا لذت جنسی در این افراد خیلی کمتر از افراد نرمال است و دلیل این اختلال شخصیتی، سرپوش گذاشتن بر حقارتها و کمبودهایی ست که ممکن است ریشه در کودکی و نوجوانی داشته باشد. در این بیماران رذائل اخلاقی از جمله دروغگویی، دو رویی،حسادت،خیانت در امانت و... بیشتر از سایرین دیده میشود.

​​​​​

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد