پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شاهدختِ من

زنان ایرانی، زنان عربستانی

1396/7/15 1:28
نویسنده : هلیآ
216 بازدید
اشتراک گذاری

 تغییرات عظیم در قوانین عربستان به نفع زنان عرب، سوژه ی داغ این روزها ست. شوکی که واکنش هایی هم در پی داشت.البته از چند سال پیش که شواهد به روی کار آمدن ملک سلمان  و نفوذ بیشتر محمد علنی میشد برای من قابل حدس بود. در این پست میخواهم احقاق حقوق زنان عرب در قیاس با زنان ایرانی را از زاویه ی دیگری نشانتان بدهم! 

زنان ایرانی فریب خوردند.حقوقشان را به موقعیتِ افراد یا جناح های خاص گره زدند.یک کلام، زنان ایرانی خود را هیزم آتش سیاست بازان داخلی و خارجی کردند. یک روز حقوقشان را به پس مانده های پهلوی گره زدند، یک روز به این شبکه، یک روز به آن پیج، یک روز به سبزها، یک روز به بنفشها و... و نتیجه اینکه هر جناح یا فردی بر کولشان سوار شد و همینکه به هدفش رسید با لگدی پرتشان کرد و آن کس که هنوز لگد نزده به هدفش نرسیده! فقط خدا میداند چه تعداد با توسل به همین موضوع امرار معاش کرده و میکنند.من داعیه داران کنونی آزادی زنان ایرانی را در هر مقام و اندازه ای بزرگترین دشمن حقوق زنان ایرانی میدانم.

دغدغه های کوچک، کوته فکری و دید کوتاه، زن ایرانی را خفیف کرد و تبدیل به دستمایه نمود.همچون کرم دست و پا بسته ای در قلاب صیادی حریص! صیادی که در گوشش رویاهای خوش میخواند.

و کار به جایی رسید که حقوق زن ایرانی با بی حیایی و آشوب و فتنه هم پیاله شد.

اسماء دگلی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد