پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شاهدختِ من

یک فنجان روزمرگی با شکلات اضافه

1396/10/4 17:42
نویسنده : هلیآ
196 بازدید
اشتراک گذاری

* تولد عیسی بن مریم بنت عمران بن ماثان بن سلیمان بن داود بن ایشاء بن یهودا بن یعقوب بن اسحاق بن ابراهیم علیهم السلام مبارک باشه 🎉🎊🎆🎇

** کافیه بگم فلان عضو بدنم درد میکنه.رزالین جانمان بدو بدو میاد و میشینه روش! سر دست پا. نمیدونم چرا فکر کرده اگه باسن مبارکشو روی موضع درد بذاره من شفا پیدا میکنم😂. دیشب این موضوع مسبب خنده ی بسیار منو همسری شد.

*** گلدخترم چند شبه نیمه شب بیدار میشه و از تختش میاد پایین و پیش من میخوابه.اولین شب حس کردم روی بالشم تنها نیستم. خیلی ترسیدم و از جا پریدم.دیدم دردونه ست😍. همسری رو بیدار کردم و دلمون قنج رفت واسش.ارتفاع تخت ما کمه راحت میتونه بیاد بالا 😍.اما از اون شب استرس داریم چون خطرناکه. میترسیم دستو پامون بخوره بهش و آسیب ببینه.به پیشنهاداتتون برای رفع این مشکل نیازمندیم🌹

**** رزبانو دیروز سرماخورده بودی.سوپ مرغ کامل واسش پختم و اسفند آتیش کردم تا فضا ضدعفونی بشه و رطوبت محیط کم بشه.خدا رو شکر الان حالش بهتری🙏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد