پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شاهدختِ من

جورواجور نوشت

1396/10/11 5:45
نویسنده : هلیآ
297 بازدید
اشتراک گذاری

تیتروار و شلخته مینویسم. در جایگاه یک مادر پر مشغله 🌹

 نازدونه ی شیطون بلای ما و سلفی جالبش 😘😍

ایشون کاستارد هستن از نوستالژی های خوردنی. اینجا بهش پودر مغز پسته و بادام و گردو اضافه کردم تا برای رزالین جانمان مقویتر بشه.البته رزالین جانمان نخورد و من مجبور شدم یواشکی و به تنهایی تا مقطع لیسیدن ظرف جورشو بکشم😉 خوراکی مفید و چاق کننده مخصوص نی نی های شیطون.

بالاخره بعد از ماهها تونستیم یک لحظه ی مادر دختری ثبت کنیم در یک کلبه ی چوبی دنج و به شرط خواب بودن رزالینم 😘😍.  و همسری جانم همچنان در حسرت. به محض اینکه ایشون خواست عکس بندازه رزالین بیدار شد و مثل فنر از جا پرید.

*** اگه دوباره رای گیری بشه من به خودم رای میدم 😊 😄 

**** ایران همیشه مواج من 🌹😙

***** دی ماه، اَممممم... در ذهن من مثل یک مرد مستبد جا خوش کرده که دلت میخواد اذیتش کنی!😄😈(شخص خاصی مد نظر نیست صرفاً تجسم ذهنیه هلیای خیال پردازه از ماه دهم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد