پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

شاهدختِ من

افشره ی این روزها

1396/10/17 15:40
نویسنده : هلیآ
232 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهربونم روزی چندبار منو میبوسه 😘 😍. لذتش غیرقابل وصفه.از زمان و زمین رها میشم. بچه ها مثل آینه هستن.رفتار خودمون رو بهمون تحویل میدن. محبت،خشونت،دو رویی،صداقت و... خلاصه اگه میخوایم بچه هامون در آینده دوستمون داشته باشن و برامون احترام قائل باشن به این روزهای خودمون بستگی داره.

اینم رز بانو بلافاصله بعد از بیداری💖💎😘😍. میدونم تیپ و ظاهرت کمی بهم ریخته ست عشق من، اما شکار لحظه هاست از آرام و قرار تو😊.الهی قربونت برم شیرینم نفسم😘😍

بیسکویت ژله ای: این شیرینی خوشمزه و خونگی واقعاً بی دردسر و کم هزینه ست و برای اینکه ایرونی تر بشه من تخم مرغشو حذف کردم و به جاش دو قاشق آب اضافه کردم. خیلی هم بهتر شد !زیبا

در واقع تخم‌مرغ تردی بیسکویت رو از بین میبره در صورتی که لذت بیسکویت به حالت کرانچشه. یک لیوان سر خالی آرد + 25 گرم کره + دوقاشق غذاخوری روغن مایع+ دوقاشق غذاخوری آب☺ +یک بسته پودر ژله با طعم دلخواه= خمیر شیرینی.  سینی فر رو چرب میکنیم.و به اشکال مختلف و با فاصله توی سینی میچینیم. بهتره کمی مغز پسته هم بکوبیم و روی شیرینی بپاشیم.ترکیب این شیرینی با مغز پسته عالیه.بعد از ده تا پانزده مین آماده ست.طعم و رنگ و عطر میوه ای خیلی خوبی داره .تست کنید مطمئنم دوست خواهید داشت.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد