پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

شاهدختِ من

تکراریه جنجالی!

1396/11/4 2:15
نویسنده : هلیآ
339 بازدید
اشتراک گذاری

سوالم تکراریه و زیاد شنیدید.نظرتون راجبه زیبایی مصنوعی و طبیعی چیه؟ کدوم رو بیشتر می‌پسندید و چرا؟ از بین چند گزینه ی زیر یکی رو انتخاب کنید و نظرتون رو بگید همراهان خوبم.

الف) چهره ی کاملاً اورژینال یا بکر

ب) به معیت اندکی لوازم آرایش (لایت)

پ) آرایش کامل و غلیظ

ت) بوتاکس و تزریقات و جراحی بینی و...

ث) پ+ت

نظر خودم: من 40% اوقات گزینه ی الفم. 50% گزینه ی ب و 10% گزینه ی پ.به بوتاکس و جراحی و تزریقات تا قبل از 40 سالگی اعتقاد ندارم.هشت سال دیگه که چهل ساله شدم امکان داره گزینه ی ت رو هم انتخاب کنم.

** از عنبر نصارا و اسفند برای ضد عفونی شدن محیط در این ایام باید بیشتر استفاده کنمو شیر زیاد بنوشیم و از همه مهمتر کاش بارون بیشتری بیاره تا هوا تمیز بشه. برای جلوگیری از سرماخوردگی. 

*** بدجنسانه: دلتون نخواد رشت ما بارونیه الان☺​​​​​​

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد