پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شاهدختِ من

نوای جان من تویی...

1396/12/9 21:45
نویسنده : هلیآ
482 بازدید
اشتراک گذاری

ایشون رزالین راسل هستند.استاد بی رقیب گیتار کلاسیک😊

اول کوکش میکنه 💙💎💙

حالا شروع میکنه به نواختن💙💎💙

* برنامه ی رژیمی دارم که خودمو ملزم به اجرا کردم.شامل آنتی اکسیدان فراوان با چربی سوزی بالاست و اول از همه در امان موندن از بیماری ها خصوصاً سرطان و بعد هم زیبایی ظاهری مد نظرمه.اینجا مینویسم که انگیزه ی مضاعف بگیرم.

پودر زنجبیل+دارچین+زردچوبه+فلفل سیاه مخلوط این چهار ادویه رو حتماً در غذای روزانه استفاده میکنم.

سیر یا  پیاز یا پیازچه حتماً جزء اصلی وعده های غذاییم هست و بعد از غذا برای رهایی از بوی بدش از نعناع تازه یا عرقش استفاده میکنم.

 برای تأمین کلسیم روزی پنج عدد بادام شیرین یا یک لیوان شیر.

مصرف خرما و زیتون و کشمش و توت خشک و انواع میوه به عنوان تنقل آزاده البته نه زیاد از حد.

نوشیدن آب فراوان.

این برنامه در  دراز مدت متابولیسم بدن رو تند میکنه و میشه جزء دسته ی رویایی شد! همون دسته ای که همه حسرتشون رو میخورن!  همون کسایی که هر چی میخورن چاق نمیشنمنتظر آره همون لعنتیای خوشبخت منتظر

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد