پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شاهدختِ من

شادند جهانیان به نوروز و به عید/عید منو نوروز من امروز تویی👑🌹

1397/1/18 2:21
نویسنده : هلیآ
658 بازدید
اشتراک گذاری

چطور برایت جان دهم جانان من.خودت بگو! روزها میگذرند و تو در مقابل چشمان مشتاقم بی وقفه می رویی.میمیرم برای این ثانیه های پرشتاب. و آن نگاه معصومت مسیحانه مرا عمر دوباره میدهد.دین من، دنیای من! بین خودمان بماند لبخندت مرا به فروتنی در پیشگاهت محتاج میکند! و این لحظه ای ست که نمیدانم تو از منی یا منی از تو... دخترکم رزالینم 💎🌹💙

هنوز خستگی سفر از تنم در نرفته و باید در هفته ی پیش رو کلی اینور و اونور بریم.درسته سفر هواییه اما این تغییر فشارهای ناگهانی آدمو میچلونه. اما خدا رو شکر دیگه تموم شد.دلم واسه خونه زندگیم لک زده بود😍

* دیشب مهران مدیری رو بطور ویژه مورد عنایت قرار دادم! به نصفشون تبلت داد الباقی هم بی ام و.​​درسته من تبلت دوست ندارم چون بیشتر در رده ی سنی خردسال و کهنسال مورد استقبال قرار میگیره اما بی ام و که دوست داشتم!😒 یهو یادم افتاد من اصلاً توی مسابقه شرکت نکردم! اصلاً من سیمکارتی به نام خودم ندارم! 😄 به جز یک خط ثابت 917 که هشت سال پیش بابام از من خرید و مامانم ازش استفاده میکنه و مثل اینکه انتقال سندش هم انجام نشده!

*** خانوم رز در حال زیر و رو کردن کافه سنتی! شاکی ام هست!

*مهرتان را سپاس. 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد