پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شاهدختِ من

نوزدهمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹💎

1397/1/30 17:16
نویسنده : هلیآ
599 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه خانوم وارد نوزدهمین ماه زندگیش شد.برات بهترین ها رو آرزو داریم عزیزکمون، عشقمون، زندگیمون😘😍💎💙🌹👑

 کیک دبل چاکلت داغ درست کردم و با بستنی خوردیم😋

خونه ی مادرجون و بعد از تفریح مورد علاقت یعنی نقاشی.قربون نگاهت بلا خانوم چطور صحنه ی هنرمندیشو تماشا میکنه.جون دلم😘😍😘😍.

* چراغ های ذهنم را یکی یکی روشن میکنم و میسپارمش به تو و تو سرسرای روحم را ستاره باران میکنی.

** سیلیبریتی بیسواد و منفعت طلب غذای مسمومی برای روح جامعه ی جهان سومی ست.مثل بلعیدن قرص برنج است! خودکشی با درد و زمان بر ! کتابخوانی و رجوع به اخلاقیات، آزادی اندیشه می آورد و این یعنی نجات از شکنجه ای جمعی.

*** بعضی کامنتها جا موندن.در اسرع وقت میخونمو جواب میدم💌

بعد نوشت: یه نکته ی جالب آشپزی!  اگه میخواید پیازداغ خوشمزه تر و خوشرنگتری داشته باشید کمی شکر اضافه کنید.

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد