پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

شاهدختِ من

بیست و دومین ماهگرد پرنسس رزالین 👑 🌹

1397/5/1 0:14
نویسنده : هلیآ
534 بازدید
اشتراک گذاری

*جان دلم مبارکت باشه عزیز مادر😘😍

یک ماهه دیگه هم به سرعت برق و باد گذشت پرنسس زیبا و باهوش من🌹👑💎

دیروز بابایی زودتر برگشت خونه و شام رفتیم رستوران. 

بعد هم راهی دریا و آب تنی شدیم و شما حسابی انرژیتو تخلیه کردی و شب آروم خوابیدی. کلی با بابایی قربون صدقت رفتیم و بوسیدیمت💖💝

منم براونیز گردویی درستیدم و با کاپوچینوی داغ نوش جون کردیم.  خلاصه که این ماهگردت هم خاطره ی خوب و پر آرامشی شد. 

** راستی روز دختر مبارکت باشه دختر بی همتای ما. منو ببخش مشغله ها باعث شد فراموش کنم. باز هم ببخش چون اصلاً بهانه ی خوبی نیست! اما بابایی برات پک پزشک کوچک خرید و خیلی ذوق زده و سرگرمت کرد. خلاصه که روزی چندبار خانوم دکتر کوچولوی ما ضربان قلبمو با گوشی چک میکنه😍😘

سرعت نت فشارمو میندازه! لود نشدن عکسها.

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد