پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

شاهدختِ من

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی

1397/5/24 16:35
نویسنده : هلیآ
765 بازدید
اشتراک گذاری

*رنگ میبازم. بیرنگ بیرنگ میشوم. تو آرام آرام مهر میپاشی و من خوشرنگین بوم جهان خواهم شد. 

راستش بجز ثبت خاطرات دو سفر اونم به صورت تلگرافی چیزی به ذهنم نمیاد. منو ببخش دختر بی همتای من.

آهان اول اینو بگم که آهنگ مورد علاقه ی این روزهات عشق من، جیگرکو از آرشه و بعضی قسمتهاشو به این صورت زمزمه میکنی:

جیگرکو کسی ندیده 

اِپسِت چیه چیه

مال کیه کیه😄

😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍

و قبل از خواب هم باید آهنگ "به سوی تو" با صدای خودم مهمون گوشهای ناز و کوچیکت بشن تا خوابت ببره قلب و قبله ی مادر

💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝

و اینکه شاهدخت زیبای ما همینکه میگم بریم بیرون یا حمام خودش لباساشو در میاره و میندازه توی سبد رخت چرکهاش👏👏

💙💎💙💎💙💎💙💎💙💎💙💎💙💎💙💎💙

آقاجون ما رو مهمون کردن به سفر چهار روزه ای به مشهد مقدس که خوش گذشت.

شما توی صحن با بچه های زائر عرب بازی میکردی و جیغ میزدی یه خواستگار عرب داشتی که میخواست با خودش ببردت کربلا. برای من حرم کافی بود اما به اصرار مامان جون و آقاجون مجموعه ی موج های آبی رو هم تجربه کردم خصوصاً بخشهای پر هیجانش مثل سقوط آزاد و یو و... برای من آدرنالین زیادی داشت.

این تنها عکسمون از حرمه چون شما یک لحظه آروم و قرار نداشتی.چهره ی خسته ی بابایی رو ببین بس که پا به پات دوید و مراقبت بود. چهار صبح صحن آزادی رو به روی ضریح سلطان هشتم💎💞

لابی هتل لحظه ی ورود و شاهدخت کنجکاو ما

رزالین بانو در حال تردد مخفیانه بین واحد ما و آقاجون 

پرنسس در رستوران هتل منتظر ناهارشون هستند و از اینکه غذاشون طول کشیده شاکی شدند!

 بعد از مشهد راهی شیراز شدیم. پارسال همین موقع شیراز بودیم و امسال الباقی امکان توریستی شیراز رو با وجود رزالین نازنینمون دیدیم و لذت بردیم. نوسانات حیرت انگیز دلار ایران گردی رو به کام توریست‌ها شیرین تر کرده. چقدر زیاد بودن! کرواسی،  بوسنی،  باکو،  انگلیس،  اعراب و... 

لعل بنفش من، اینبار از مسجد نصیر الملک،  آستانه،  هفت تنان،  بازار و حمام و مسجد وکیل،  بوستان خاجوی کرمانی،  خانه ی زینت الملوک دیدن کردیم که بسیار روح بخش و نشاط آور بودند. 

help me plz :

طی یک اقدام شتابزده و عرعرانه چندبار موهامو مشکی پر کلاغی رنگ زدم. واسه دکلره چیکار کنم که کمتر آسیب ببینه ؟ بیس موهام رنگ و فرم موهای رزالینه. کلاً موهای گلدختری به خودم رفته. میخوام به همون رنگ اصلی برگردونم. سفیدی هم اصلاً ندارم. چه دکلره ای ، چه رنگی ، چه اکسیدانی و فنونی پیشنهاد می دید دوستانم؟

پسندها (6)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد