پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

شاهدختِ من

تو می دانی که من بی تو نخواهم زندگانی را👑🌹💎

1397/6/20 18:32
نویسنده : هلیآ
600 بازدید
اشتراک گذاری


درودی گرم و آرام.

*رندانه قند میچینم از شیرینی کلامت. مای هانی😘😍.

🌟💫🌟💫🌟💫🌟💫🌟💫🌟
عنوان پستم پیغامیه که گلدخترم، فرشته بانو، رزالین جانانم در حین ور رفتن به گوشی واسم فوروارد کردی جان مادر😍 😘❤️
در حال برنامه ریزی تولدت هستم رز بانو.  تم رو کیتی انتخاب کردم چون تمامی وسایلش رو از پارسال دارم. ابتدا قرار بود تم تولد یک سالگیت کیتی باشه که بعداً به رُزهای رنگی تغییرش دادم و تم کیتی با تمام وسایلش دست نخورده مونده.

*نازدونه ی دردونه رو از پوشک گرفتم. به این صورت که توالت پنگوئنی شکلت رو آوردم و گفتم: قربونت برم الهی لطفاً از این به بعد توی این دستشویی کن. و تمام!
هر وقت دستشویی داری خودت کارتو میکنی بعد منو خبر میکنی. البته بسیار مورد تشویق و مهر افزون هم قرار گرفتی که باعث شد به این روش مداومت داشته باشی. در نهایت نتیجه عالی بود. دختر باهوش و نازنین.

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد