پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شاهدختِ من

دومین زادروز مه روی ما👑🌹💎

1397/6/31 14:07
نویسنده : هلیآ
742 بازدید
اشتراک گذاری

🎊🎆🎇🎉زیباترین صدای زندگی تپش قلب توست، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست، پس برای ما بمان و بدان که عاشقانه دوستت داریم دختر بی همتای ما🎊🎆🎇🎉

💝💝💝💝💝💝💝آرزو دارم سلامت و شاد و موفق باشی نازنینم، ملودی گوش نواز تمام عمرم💝💝💝💝💝💝💝💝💝

😍😍😍😍هزاران هزار بار مبارک باشه.  مبارکا باشه. جان دلم😍😍😍😍

💖💖💖💖 خدای را سپاس بابت داشتنت💖💖💖💖

پست دیروزم که متاسفانه عجله کردم و ثبت نشده!👇

خونه وحشتناک به هم ریخته ست. در حال آخرین آماده سازیها برای جشن تولد خانم رز عزیزمون هستیم. اومدم خستگی در کنم و خاطره ای هم ثبت کنم.

سمبوسه ی پیتزایی پیچیدم که آماده ی سرخ شدنن، ظرف شله زرد هم تزیین کردم، و ساندویچ کوچیک الویه هم مهیا نمودم. شربت ومتو و سالاد و سس. به معیت میوه و پفیلا و پفک و بادام زمینی. کیک رو سفارش دادیم. فرصت نکردم درست کنم. رزالین بی نهایت کنجکاو و شلوغ شده. کنترلش سخته. خدا امروز به دادمون برسه😄

بعد نوشت: پس از مواجهه با این صحنه تمام قند عالم در دلم آب شد! دخترم دوست داشته ناخنهای کاشته و لمینت داشته باشه پس با سر ماژیک واسه خودش ابتکار زده! قربون دختر خلاقم برم من😍😘

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

اینقدر از این حادثه ناراحتم که سانسورچی درونم هیچ رقمه اجازه ی حذف نمیده.

** تا عقده ای بازیه یک مشت افسرده خفمون نکرده عرض کنم طبق قانون نگهداری از بعضی حیوانات از جمله سگ در آپارتمان کاملاً ممنوع است. چه ایجاد مزاحمت کند چه نکند. در منازل مسکونی هم اگر ایجاد مزاحمت نکند بلا مانع است. در صورت اطلاع به مراجع قانونی جریمه نقدی و بیرون راندن حیوان از محل مذکور را به همراه خواهد داشت. در کشورهای اروپایی آپارتمانهای مخصوص برای صاحبان حیوانات وجود دارد که معمولاً در حاشیه ی شهرها ست و اکثریت آپارتمانها قانون منع نگهداری حیوان خانگی دارند. 

حالا چرا اینو گفتم؟ چون سگ همسایه وارد خونه شد و به دخترم حمله کرد! و اگه سریع وارد عمل نشده بودم معلوم نبود چی پیش میومد. علاوه بر اون واقعاً سر و صداش آزار دهنده ست. و با اعتراض ما با بحث و قیافه ی حق به جانب رو به رو شدیم! از هفته ی آینده که سرم خلوت شد قصد دارم قانونی پیگیری کنم. گفتم اینجا هم مطرحش کنم شاید مشکل مشابه شما هم باشه.

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد