پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شاهدختِ من

بیست و پنجمین ماهگرد پرنسس رزالین 👑 🌹

1397/8/5 11:00
نویسنده : هلیآ
639 بازدید
اشتراک گذاری

با تاخیر پنج روزه بیست و پنجمین ماهگردت رو تبریک میگم و ثبت میکنم فرشته ی نازنینمون😍😘💖💝💎

مرصع پلو و اسموتی توت و نارگیل درست کردم بابایی هم برد مغناطیسی و  موزیکال واست خرید که همه رو خیلی دوست داشتی عشقمون، زندگیمون ،نفس جانِِ جانان. الهی شاد و سلامت و موفق باشی همیشه، تمام من😘😍💝💖😘😍💝💖💎

* ایشون همون نازدونه ایه که قبلاً موقع برگشتن به خونه مکافات داشتیم حالا گریه میکنه و واسه یه پیاده روی هم از خونه بیرون نمیاد! به نظر میاد حیاط خونه کاملاً براش کافیه. قربون بغضت برم عسل نمکی نبینم غمتو😍😘💖💝💎

میدونم خیلی بد عکس گرفتم. ترسیدم گلی خانوم از کادر خارج بشی یا تغییر حالت بدی هولکی شد.

​​​​​​

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد