پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شاهدختِ من

اولین سفر و اولین فتو پست

1395/3/14 9:07
نویسنده : هلیآ
251 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بخیر رز گلم...

پریروز طی یک عملیات ضربتی اومدیم لار.مامانجون هم میخواسته ما رو سوپرایز کنه و بیخبر بیاد رشتبغل.ولی ما زودتر اقدام کردیم.با وجود استرس زیادی که بابت بارداری داشتم پرواز خوبی بود و اولین سفر هواییت بخوبی انجام شد.فشار خون و جایگاه جفت و دیابتم نرمال بود و اجازه پزشکی پرواز داشتم.توی هواپیما هم آبمیوه و شکلات خوردم و بجز کلافگی از گذر زمان مشکلی نبود.مثل این بود که اون 2ساعت چند برابر منبسط شده باشهخسته.

دلم واسه بابایی و دل بابایی واسه ما خیلی تنگیدهدلشکسته.پریشب تا 3صبح حرف زدیم.اینجا جاش خیلی خالیه و همه هر یه ساعت یک بار این موضوع رو متذکر میشن!

آقاجون واسمون یه خروس قربونی کرد و دادش به یه خونواده که میشناخت.حس خوبی دارمآرام.

3هفته دیگه دوست مامی, می گل جونم میره.خیلی دلم تنگ میشه.وقتی شما 3,4سالته برمیگرده ایران .حیف  و صد حیف از ایامی که در نبودش بگذره.

اولین عکساتو گذاشتم اسنیکرز من.این عکس 8 هفتگیتهمحبت

اینجا 14 هفته بود که اومده بودی تو دلم

و اینجا هم 21 هفته ایبوس

 در حالی که اصلاً فکرشو نمیکردم و منتظر نبودم خدا شما رو از آسمون فرستاد زمین .بابایی کاملاً از وجودت مطمئن بود اما من تا جواب آز خون رو ندیدم باورم نشد.بتا هم 328 بود که رد خور نداشت و البته همه برنامه ریزیهامون برای تفریحات سال جدید سابید به الک. فدای سرت فرشته کوچولوی منمتنظر.

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد