پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

شاهدختِ من

بیست و ششمین ماهگرد پرنسس رزالین 👑 🌹

1397/8/30 16:50
نویسنده : هلیآ
580 بازدید
اشتراک گذاری

👑🌹💎 بیست و ششمین ماهگردت مبارک فرشته ی نازنینمون. قلب مامانی، روح و روان بابایی عاشقتیم. الهی همیشه شاد و سلامت و موفق باشی پرنسس زیبا. عسل نمکی خانومم بینهایت دوست داریم مهربون باتدبیرم!💖💝

بابایی واست دوچرخه خرید و منم بیسکویت بادام پختم. هدیه ها رو دوست داشتی مبارکت باشه زندگیمون😍😘

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

😍😘 نفس مادر از بزرگترین مصائب من اینه که پرنسسم با من میخوابی و با من بیدار میشی. رسماً قفلم. با این وابستگی شدیدت چه کنم؟  یک لحظه از من جدا که چه عرض کنم فاصله هم نمیگیری. تقریباً ده روزه تونستم قانعت کنم با من نیای wc و پشت در منتظر بمونی. البته به شرطی که از اون تو واست عمو زنجیر باف بخونم و شما هم جواب بفرماید بله!💖

☔⛄ قبلاً هم گفته بودم جان مادر که با وجود سرمایی بودنم عاااشق نیمه ی دوم سالم؟ آسمون گرفته و ابری،  بارشهای جوی ، انواع کافی و مشتقات داغش، آش و سوپ،  لبو و کدو تنبل،  قمیشی و شهرام شکوهی و سلن دیون، خطاطی روی شیشه های بخار گرفته ای که گاهی آواز کلاغی دلشادشون رو میکنه.

🎶🎼 چی بهتر از این که باز هم صدای گرم و نافذ مدقالچی فضای خونه رو پر کرده.دکلمه ی نامه ی خداحافظی از گابریل گارسیا مارکز. 

🌺🌸طبق قوانین بین المللی حقوق حیوانات، نگهداری از حیوانات پر جنب و جوش مثل سگ، در آپارتمانهای زیرِ 120 متر، ممنوع بوده و مصداق حیوان آزاری ست. خیلی دلم واسه این زبون بسته ها سوخت. منم مندی و ولادیمیر رو توی آپارتمان بزرگ کردم اما همینکه سر و صدا و ورجه وورجه شون شروع شد دادیمشون به یه ویلا دار. خب اینم باید قبول کرد دامنه ی درک عده ای از هموطنامون متاسفانه کوتاهه🐈🐩

💬 نکته روانشناسی :گوشزدِ مودبانه ی عیوب دیگران با تغییر ماهیت خلقی فرق دارد.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد