پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

شاهدختِ من

بیست و هفتمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1397/10/1 14:10
نویسنده : هلیآ
699 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و هفتمین ماهگردت مبارک جانانم😘😍. الهی همیشه شاد و سلامت و موفق باشی قلبمون💝💖.

اینبار کیک ماهگردت واقعاً خوردن داره! چرا؟ چون رزالین بانوجانمان در پختش کمک کردند! مواد رو داخل ظرف ریختن و هم زدند. من فقط با همزن و گذاشتن روی حرارت کار رو تمام کردم 💎💙. بابایی هم واست ترن خریدن. البته الان زدی شکوندیش.

این خوشمزه جات نمکی، مزه های گیلانی در روزهای سرد سال هستند که کنار غذا سرو میشه. شور کولی و اشپل و ماهی دودی😍. من عاشقشونم. جیره ی زمستانی. 

ژستهای دردونه ی نازدونه قبل از دور دور😘😍.

الان که عکسها رو آپلود کردم فهمیدم گلدون رو برعکس گذاشتم😄😄. فدا سرم😁.

پاییز هم پوستین به رخ کشید و خوابید تا یک سال دیگه. یلدای خوبی بود. منزل مادرشوهرم جمع شدیم و شام و تنقلات خوردیم و رقصیدیم و خندیدیم و خوش گذشت.

دختر بی‌همتای من، رز طلایی نازم در پناه امن خدای قدرتمند باشی جان دلم💝💖💝💖💝💖💝💖.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد