پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شاهدختِ من

کیمیای عشق

1395/3/23 0:14
نویسنده : هلیآ
305 بازدید
اشتراک گذاری

یک دیدار معمولی و بی هدف .یک آشنایی خیلی اتفاقی.و بعد از یک هفته تبدیل شد به عشقی عمیق و عجیب!...
 2سال دوران تلخ دوری از یار. قبضهای نجومی موبایل .طرح تسکین دهنده ی ایرانسل برای پنجشنبه شبها.مکالمه رایگان تا 6 صبح!...
انتقالی و تغییر رشته برای نزدیک شدنم به یار. دیدارهای عصر جمعه ی هر هفته کافه دریا. صورت خسته ی یار از هفته ای پر کار و پیمودن 7 ساعت مسافت برای چند ساعت دیدن من.صدقه ها و آیه الکرسی ها و دلهره های طاقت فرسایم برای به سلامت رسیدن و برگشتن مسافرم.مسافرم که نه زندگی ام...
شروع شک ها به یار از ترس از دست دادنش! اشکها و غمها و خنده ها و قهرها و آشتیها و کادوها و حسادتها و سنگ اندازیهای دوستان!...
و اما پایان خوش فصل اول این دلدادگی...یکی شدن منو یار بعد از 3 سال ...
تو حاصل یک عشق عمیقی رُز طلایی من...یار من , بابایی تو, اولین پسری بود که عاشقش شدم , اولین مردی که توجهمو جلب کرد...
الان که اومدم لار و از بابایی دورم دلم خیلی واسش تنگیده خییییلیییییییی.خاطره بازیم گل کرده...متاسفم برای لحظه هایی از عمرم که قبل از بودنش گذشت... 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد