پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شاهدختِ من

استارت نود و هشتی

1398/1/20 6:55
نویسنده : هلیآ
584 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دختر شیرینم، فرشته بانوی نازم، سال نو رو باز هم بهت تبریک میگم و برات بهترین ها رو آرزو دارم. شاد و سلامت و موفق باشی دردونه ی بی همتای من. 

آخ الهی قربونت برم من جانم. خدای را سپاس بابت داشتنت خانوم رز. 

اینم سفره ی سال نو توی اتاق خودمون. مسلماً بخاطر شیطونیهای شما خانوم گلی مجال تزیین و جینگیلی طوری نبود هرچند ایده زیاد داشتم.

مطمئنم کسی آخر فروردین بهتون تبریک سال نو نگفته😄 سال نو مبارک. بالاخره ما برگشتیم. این هم اولین پست نود و هشتی ما!

شنبه پرواز لار تهران داشتیم که بخاطر شرایط بد جوی اصلاً خوش نگذشت. هر ده ثانیه یک چاله ی هوایی منتظر ما بود و تکون های شدید هواپیما هول آور بود.

عسل نمکی جان جانانمان در دامان طبیعت بهاری لار:

پسندها (5)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد