پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

شاهدختِ من

زیباترین رُز دنیا وارد ماه هفتم میشود

1395/3/26 18:01
نویسنده : هلیآ
260 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین رُز دنیا , 6ماهگی رو تموم کردی عزیزم.در پناه خدا سالمو سلامت باشی عشقم.دیگه چیزی نمونده بیای خوشکلمبوس...
دیشب فشارم رو 13 بود این برای منِ فشار پایین فاجعه ست تعجب..اگه فشار و قندم بالا بره دچار عارضه ی پره اکلامپسی میشم که باعث منع سفر هوایی و تورم و زایمان زود رس و سردرد میشه.باید یه تصمیم اساسی بگیرم یا صبر کنم بعد از برگشتن به رشت دوباره رژیم غذایی مخصوص بارداریمو شروع کنم.
چند دقیقه ای یوگای بارداری کار میکنیمو من حس میکنم که چطور آدرنالینت میره بالا و ورجه وورجه میکنی .وقتایی که آهنگهای رپ خصوصاً امینم گوش میدم هم اینجوری میشیبوس.

راستی دخترک نابغه ی من چطور صدای منو تشخیص میدی؟ هر وقت خیلی اکتیو میشی بهت میگم بسه مامانی و تو سریع آروم میشی.یا وقتی میگم کجایی بیا این سمتی فوراً حرکت میکنی و یه ضربه به سمتی که گفتم میزنیمحبت...

بازم بابایی اس عشقولانه داد و دلم براش تنگتر شد.دارم آهنگهای مورد علاقشو گوش میدم.شاهکارهای کلایدرمن.بعدشم میخوام "تو بارون که رفتی" از سیاوش قمیشی رو گوش بدم که سرشار از خاطره ست برامون.منو یاد میکس قهوه ترک و اشک میندازه.دلشکستهوقتایی که بابایی برمیگشت.و من بعد از عقدمون نه لب به ترک زدم و نه به این آهنگ گوش دادم.
بابایی هفته ی دیگه بهمون ملحق میشه.امیدوارم کارها خوب پیش بره و ایشون بسلامت بیادبغل.

چندتا "راستی" واست دارم عزیزم...
*راستی دلم میخواد زودتر بیای ببرمت دلفیناریوم چون عاشق دلفینهام. 
*راستی دوتا کتاب جدید خوندم که از یکیش خوشم نیومد.باز جای شکرش باقیه پایان خوشی داشت.سرگذشت دخترکی یمنی بود که چون تو توی دلمی حس خوبی از خوندنش نداشتم در غیر این صورت میتونست پر از نکته و معلومات باشه.یه کتاب هم دایی دانیال بهم داده که از فردا شروع میکنم به سیر و تفحص در این سیارکنامه ی ناشناختهآرام.
*راستی تصمیم دارم بزودی یه وبلاگ آشپزی و شیرینی پزی واست بزنم و همه ی غذاها و شیرینیهایی که میپزمو عکس بگیرم و با دستور دقیق پستشون کنم که هر وقت خواستی ازشون استفاده کنی.
خب دیگه بریم چندتا قاچ هندونه مهمونت کنم شاهدخت نازنینمآرام...

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد