پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

شاهدختِ من

سی و چهارمین ماهگرد پرنسس رزالین 👑🌹

1398/4/31 11:05
نویسنده : هلیآ
746 بازدید
اشتراک گذاری

جان و جهانم، نازبانوی مادر سی روز دیگه به عمر عزیزت اضافه شد. الهی همیشه شاد و سلامت و موفق باشی تمام من. بابایی چند مدل ماشین و منم رنگ انگشتی بهت هدیه دادیم که برای ساعاتی هر چند کوتاه سرگرم و آرومت کرد💖💝👑🌹😘😍. آخه ناز بانوی من، آخه عسل نمکی، آخه چطوری بگم جون منی عشق منی جانان مادر💖💝💎💖💝💎💖💝💎

ممنونم. همسرم خوبن امّا من به علت فشار عصبی حاصل از اون شبهای نحس حالم مساعد نیست.

داشتم مینوشتم. سطر پشت سطر. گُل نوشته پشته پشته. گلدخترجانِ جانانم همکاری میکردی و مانع خلوتم نمیشدی اما این نوسانات فشار طاقتم رو طاق کرده. تحملم رو از دست دادم و دیگه قادر به نگاشتن نیستم.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد