پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شاهدختِ من

همچو آتشپاره ای در آتشگردان دختری کولی...

1398/5/14 17:50
نویسنده : هلیآ
833 بازدید
اشتراک گذاری

چه  گرمه!

سلامی پر مهر به همراهان خوبم. ممنونم از همگی من خوبم. خیلی بهترم. فشارم دیگه بالا نمیره هرچند که مصرف نمک و روغن رو محدود کردم کتاب خوندم و خودمو مشغول کردم و البته متنی ترجمه شده به دستم رسید و خوندم که در کنترل و بهبود حالم تأثیر اصلی رو داشت💐🌼🌺🌸

بابام واسمون بلیط خرید و دعوتمون کرد لار. در این شرایط سفر لازم بودیم. باوجود اصرار مامان و بابا شیراز نموندیم. درسته اونجا هم خونه ی پدریه اما هیچ جا خونه ی لار جایی که توش بزرگ شدم نمیشه.

همسرجان هم قول دادن بزودی به ما ملحق بشن هرچند که بینهایت بیتاب پرنسس جانه و بیشتر مکالماتمون حول دلتنگیش میچرخه😘😍💖💝

نازبانوی عزیزمون در راستای دلبریهاش وقتی میگفتیم حوصلمون سر رفت برامون تئاتر و پانتومیم و حرکات ذوقی و ابداعی باله اجرا میکرد💝💖😘😍💖💝. یجوری که کله قند توی دلمون آب میشد. همینها بیشتر باباییشو دلتنگ کرده. خدا رو شکر اینجا شاد و سرگرمه. خصوصاً که مامانجون تبلتشون رو هدیه داد رزالین و الان خانومی حسابی مشغوله. الهی همیشه کیفت کوک و شاداب باشی عسل نمکی جانان مادر😘😘😘😘😘😘

پسندها (6)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد