پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شاهدختِ من

سی و پنجمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1398/5/31 15:50
نویسنده : هلیآ
780 بازدید
اشتراک گذاری

گردونه ی روزگار میچرخد و میچرخد و نازبانوجان من مقابل چشمان مشتاقم قد میکشد و زبان شیرینش دنیایم را عسلین میکند. برفینه ی خیال های خوب، جان و جهانم، دختر بی همتا، عسل نمکی جانانم سی و پنجمین ماهگردت به میمنت و خوشی بانوی عشق. الهی همیشه شاد و سلامت و خوشبخت و موفق باشی رز طلایی. بینهایت دوستت داریم و بهترینها رو برات خواستاریم دردونه ی نازدونه. اینم شیرینی ماهگردت بهترین دوناتی بود که خورده بودم و دایی جون واست خریدن. مامانجون هم ساندویچ شاورمای بوقلمون درست کردن. 

 

🕋 جان مادر شما عاشق وقت اذانی! خصوصاً وقتی آقاجون در حال سجده و رکوع هستند بغلشون میکنی و باهاشون بالا پایین میری. اسمشم گذاشتی نماز بازی! 😘

خوب خوبم از لحاظ جسمی هیچ مشکلی ندارم قند و چربی و فشارم در نرمالترین و بهترین حالت ممکنه و نوسان فشارم فقط مربوط میشه به اضطراب و استرس. اصطلاحاً فشارخون استرسی نامیده میشه. این نوع فشارخون بعد از حوادث تلخ و متشنج ایجاد میشه که با گذر زمان و دریافت آرامش و دوری از عوامل تنش زا رفع میشه. که خب برای من علتش در این اواخر کاملاً مشخص بود. که باید با یوگا و تکنیک تنفس۱،۴،۱،۴ کاملاً کنترلش کنم.

🌈❄پارسال همین حوالی اتفاق خیلی خوبی توی زندگیمون افتاد. باز هم کلی فکر و خیال اقتصادی جدید دارم. یک سال دیگه با مستاجرم تمدید کردیم. البته ودیعه و اجاره رو در حد معقولی افزایش دادیم بدون توجه به جنون بازار. حالا دلم میخواد کنار کارگاه بابایی قطعه زمینی داریم و اونجا دوبلکس رویاییمون رو بسازیم😍😍 و اونجا ماندگار بشیم و آپارتمان هم باشه واسه شما رزالین جانمون. آمین به حق این وقت و ساعت🕌 از الان تمامش جلو چشمم مجسم شدند حتی بوته های توت فرنگی که قصد دارم توی حیاط بکارم یا درخت اکالیپتوس جلوی درب ورودی😍

🎂🎊🎉یک ماه دیگه تولدته عزیزم و من رسماً هیچکاری نکردم و این دل مشغولم میکنه. 

🌱یادم بمونه توی گلدون "پونه" بکاریم و توی اتاق خواب نگه داریم. هوا رو تازه و تمیز میکنه و آرامش بخشه و برای فعالیت قلب و ریه و آسم و تنگی نفس مفیده.

پسندها (5)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد