پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شاهدختِ من

عاشورا

1398/6/15 10:15
نویسنده : هلیآ
776 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزک مادر ما بعد از دو بار کنسل شدن پرواز شیراز رشت، احتمالاً به علت افزایش یکباره ی قیمت بلیط، بالاخره در تاریخ 8 شهریور پرواز کردیم و الان خونه ایم جانانم.

شکار لحظه ها! چرا امروز اینقدر فکری و دمغ بودی پرنسس رز؟ 💖💓💗

حتی به قول خودت تبلت بازی هم حالتو جانیاورد.😍😘😍😘😍

و یک تحول خوشحالت کرد جان و جهانم. پیشونی بند عاشورایی که واست تازگی داشت. الهی همیشه شاد باشی ناز بانوی دوست داشتنی.

💐این آخرین پست دو سالگیته جان و جهانم. از پست های بعد وارد سه سالگی میشی عسل نمکی جانم. میخوام از طرف شما از تمام خوبانی که مناسبتها رو بهت تبریک گفتند و آرزوهای نیک برات داشتند و با کلام پر مهرشون به ما شادی هدیه دادند تشکر کنم. مهرتان را سپاس و خندهایمان مستدام🌻🌼🌺🌷

⛰دیشب پرنسسم قصه ی پری آرزو رو واسم تعریف کردی که راحتتر بخوابم! الهی قربون حرف زدنت برم شیرین بیانم💗💓همین سبب شد بیاد آرزوهای دور و درازم  بیوفتم. آرزویی که از کودکی داشتم زندگی در معبدی دنج بر فراز کوهی بلند با طبیعتی بکره. کوهی که بلندتر از اون نباشه و طبیعتی بی لنگه از لحاظ زیبایی و روح بخشی. اما حالا هیچ آرزویی جز شادی و خوشبختیت ندارم😍😘 

🍝🍱 دیشب پرنسس رز سفارش دادن امروز حتماً دو مدل غذا درست کنم! پاستا و دومی به سلیقه ی خودم! و چند بار قبل از خواب تاکید کردن "یادت نره مامانی"😍😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد