پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

شاهدختِ من

سی و هفتمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1398/7/30 13:25
نویسنده : هلیآ
771 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقانه میپاییم تو را و هر لحظه مشتاق تر به این عشق میشویم. دو چشم گیرا، پیچ و خم های طلایی زلف و لبخندی که جهانمان را دگرگون میکند. خودمانیم جانان عجب دمی بودی به این دنیای ناطور! 

سی و هفت ماهگیت مبارک پرنسس رز. بابایی گلی به درخواست خودت واست مسلسل خریدن! بعد از تماشای فیلم وسترن تفنگ خواستی که نظرت چند روز بعد به مسلسل تغییر پیدا کرد. هر صبح دشمن فرضی رو هدف میگیری و از من مواظبت میکنی😘😍 و البته قورقوری جون هم به جمع عروسکات اضافه شد.

یه شب اصرار کردی پیش بابایی بخوابی. بابایی فراموش کرده بود روتو بندازه. صبح از شدت ناراحتی اشک توی چشماش حلقه بسته بود که نکنه دخترم یخ کرده باشه! و برای جبران واست ماشین کنترلی خرید. رزالین خانومم شما بابایی خیلی مهربونی داری که بینهایت دوستت داره و یک لحظه نمیتونه ناراحتیتو ببینه. از حیث ظاهر بیشتر به بابایی شبیهی و خیلی از رفتارهات کپی دخترونه ای از بچگی باباییه. همینها وابستگیتون به هم رو بیشتر کرده🌸🌼

💝 حین قایموشک بازی گفتم بیا تا بیست بشماریم چند بار من شمردم بعدش شما شروع کردی به شمردن. یک ماه استاپ میدیم بعد میریم سراغ اعداد بالاتر.

💖حروف الفبا رو تا حرف ژ یادگرفتی البته از یک بازی اندروید که خودت دانلود کردی. سیم کارت واست خریدیم و انداختیم روی تبلتت. 20 گیگ اینترنت رایگان داره و به راحتی روزی چندتا بازی دان و دیلت میکنی. مامانجون که با منم کار داشته باشه زنگ میزنه به خط شما😄

👱 داشتم موهاتو میبافتم که دیدم چندتا از تارها موخوره شده. خیلی ناراحت شدم. تا حالا قیچی نزدم و خیلی مراقب موهاتم. خیلی خوشگل و خوشرنگه. لایت خطی طبیعی داره. دیدن موهات دوای دلگرفتگیه. سرم مو زدم انتهای موهات خدا رو شکر خوب خوب شده🍀 

* بله درسته و ممنون. من معنی اسم آلیدا رو سرچ کردم که ترجمه نشده بود. آلیدا اسمی قدیمی و کم تعداد در اروپا ست.

📹دایی جون هندی کمشو فرستاده که ازت عکسهای باکیفیت تری بگیرم. دوربین گوشیم به لطف شما مشکل پیدا کرده و اینقدر کارم با گوشی زیاده که نمیتونم بسپارمش برای تعمیرات.

🌻عزیزم شما عاشق مسواک زدنی! همینکه غروب میشه چند بار میپرسی: مامانی الان مسواک بزنم؟ الان چی؟ هنوز وقتش نشده؟

بخاطر مینای دندانت فقط شبها اجازه ی مسواک زدن داری.

خودمونیم کیفیت دوربینم افتضاحه. گوشی بابایی بدتر از من. بس که گوشی هامون رو شوت کردی!

تولدت خیلی بهت خوش گذشت از اون روز به بعد درخواست جشن تولد داری! و با صدای نازت میگی: میتونم جشن تولد داشته باشم؟ خواهش میکنم خواهش میکنم😄😍😘😊. بابایی هم از خدا خواسته واست کیک میگیره و پدر دختری کلکش رو میکنید منم که رژیمم.

پیاده روی در ساحل داشتیم سبک شدیم. شمام خیلی دوست داشتی. اصولاً جایی که خوشت نیاد نمیریم عزیزم. اولویت اول در تعطیلات آخر هفته تفریح شما ست خانوم گلی😍😘

بخاطر بابایی مصرف گوشت قرمز ممنوعه. اما واسه شما هفته ای سه بار خورشتی یا کتلت و جمعه ها کباب تدارک میبینم و با هزار ترفند و اصرار به خوردت میدیم.

بعد از سقالکسار این جمعه و جمعه ی قبل هم دره نوردی داشتیم. طبیعت و هوا عالی اندر عالی! هر چی بگم کم گفتم از روح بخشی فضا. بابایی قلم دوشت کرد و خسته نشدی. به ما هم خیلی خوش گذشت.

همسرجونم و دخترجونم😘😍 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد