پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

شاهدختِ من

سی و هشتمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1398/8/30 18:31
نویسنده : هلیآ
732 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزتر از جان، دختر بی همتای ما یک ماه دیگه به عمر عزیزت اضافه شد جان و جهان. الهی سلامت باشی گلم جان. الهی خوشبخت باشی رز گلم جان. بابایی سوت و چتر واست خرید منم شیرینی زنجفیلی درست کردم که با ولع خوردی نوش جونت عزیزکم👑🌹

💔چند شب پیش تب داشتی عزیزم. از مهد سرماخوردگی گرفتگی. شربت استامینوفن هم نداشتیم. بابایی نصف شب رفت خرید چون هیچ رقمه راضی به پاشویه حتی یه دستمال مرطوب نمیشی تنها راه شربت استامینوفنه. یکی دوتا قاشق مرباخوری تا صبح خوردی و خدا رو شکر خوب شدی. فرداش هم یک لیوان آب پرتقال گرفتم و سوپ سبزیجات کامل پختم. خوردی و خدا رو شکر کاملاً قبراق شدی. بابایی دلهره داشت با وجود اصرار من نخوابید به پات بیدار موند تا صبح💐🌻

💎 راستی دخترم کدبانو شده. بلده نودل درست کنه. یک بسته نودل و ادویه جاتش رو با یک لیوان آب توی قابلمه میریزه و من میذارم روی اجاق. بله خانومی آشپز شده قربون صورت ناز و دستای کوچولوت بشم من😍😘

💝 و اما خبر خوب اینکه داری دو زبانه میشی. توی مهد انگلیسی و خارج از مهد فرانسوی یاد میگیری. پیشرفتت خیلی خوبه. مربّی مهد هم(خودت صداش میکنی مامان مهدکودکی😄) خیلی ازت راضیه. هم از لحاظ کنش اجتماعیت هم فراگیریت. جان دلمی باهوش خانوم😍😘. الهی تا آخرین لحظه ی زندگیت شاد و سلامت و موفق باشی جانان. آمین😘😍.

* الان که مینویسم بعضی از شهرهای کشورمون به علت گرانی سوخت درگیر آشوب شده. نت هم قطعه. عادت دارم به سرچ و این چند روزه انگار یه چیزی گم کردم!

بعد نوشت: در این باره نظری نمیدم. فقط میدونم مملکت داری خیلی سخته. خصوصاً اگر در محدوده ی خاورمیانه باشه و خصوصاً تر! اگر جایی به نام ایران باشه. اینجا هر کاری بخوای بکنی سخته. خیلی هم سخته. نه از حیث ازدیاد رقیب که کاش علت همین بود چون رقیب سبب ارتقاء میشه، بلکه از منظر شرایط و سنگلاخ پیش رو.

** عصرها رو اختصاص دادم به خوندن و نوشتن و نوشیدن چند ترک مدیتیشن و چند فنجان چای. لذتش وصف ناپذیره. اونم در این شرایط جوی و طبیعی زیبا. منوکرومی از دیزاین طلایی یک زندگی!

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد