پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

شاهدختِ من

چهل و یکمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1398/12/1 10:07
نویسنده : هلیآ
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی گل من؟ یک ماه دیگه هم گذشت جانانم. اینبار با کلی خوراکی خوشمزه سوپرایزدت کردیم که حسابی شاد شدی. الهی همیشه خوب باشی فرشته جانم.

آنچه در این ماه گذشت اینکه بالاخره بعد از یک هفته جو بهاری زمستون با دامن سپید و سردش برگشت. برف آروم آروم از شب شروع به باریدن کرد. منم ناهار آش رشته پختم. آی چسبید!

کلی برف بازی کردیم و آدم برفی ساختیم. اما اوضاعمون وقتی خراب شد که تیر برق سقوط کرد. برق و به طبع اون آب قطع شد. خدا رو شکر سپاه سریع وارد شد و شبونه تعمیرش کرد. دستشون درد نکنه. میوه هم واسمون دادن😄. اما اوضاع روستاها خیلی خیلی بد بود. تا چند روز بعد صدای هلیکوپتر های کمک رسانی میومد.

روزهامون آروم میگذره خانم رز. شما مشغول مهدی و بابایی هم کار و مطالعه و منم دوره های اسپرانتو رو از سر گرفتم. سریال میبینم ماندالوریان،ویچر،دراکولا  کتاب میخونم و به امور خونه میرسم. البته تصمیم دارم تایم فیلم دیدن رو حذف کنم و کمی کارهای هنری انجام بدم. 

راستی تا ده انگلیسی میشماری خانومی. علاقت به انگلیسی خیلی زیاده و یادگیریت عالی. بطوری که تصمیم دارم سرعت فرانسوی رو کمتر کنم.

چند وقت پیش در حضور شما با بابایی چنان دعوایی داشتم از اون دعواها! بابایی میگفت دچار خشم اژدها شدم😄. راستش این پنجمین بار بود که بابایی سرماخورد و نکات ایمنی رو رعایت نکرد و شمام سرماخوردی. آبریزش بینی داشتی. خلاصه که شما خوب شدی و بابایی هم منو برد خرید و زندگی دوباره شیرین شد. منم برای حسن ختام شام و دسر خوشمزه ای پختم.

توی مهدتون هم به مناسبت 22بهمن و روز مادر مراسم بامزه ای داشتید که معلوم بود خوش گذشته.

اینم عکسهای پرنسس عسل نمکی. جون دلم الهی شاد و سلامت و خوشبخت باشی .

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد