پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شاهدختِ من

چهل و دومین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹 و فرارسیدن سال1399هجری شمسی

1399/1/7 7:57
نویسنده : هلیآ
735 بازدید
اشتراک گذاری

گل گلی جونم اول از همه مامانی رو ببخش که الان آپ میکنم دلیلش اینکه این روزها گوشی مامانی دست شما ست و آخر شب در حالی اجازه دست زدن به گوشیم رو دارم که صفر شارژ و خاموشه و این رویه هر روزه تکرار میشه. خصوصاً که کلیپ های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان رو دان کردم و شما مشتاقانه میبینی و تکرار میکنی. از دیشب تا الان بیدار موندم که بخوابی گوشی شارژ بشه بسته اینترنتی فعال کنم و آپ کنم.

جان جانی کلی مبارکت باشه گل نازم. الهی شاد و سلامت و موفق باشی. بهترین ها رو برات آرزو دارم عشقم.

گذشته از اون درگیر خونه تکونی و سفره هفت سین خاصم بودم! حالا میام بیشتر میگم و مفصل تعریف میکنم یکی از علتهای سر نزدنم هم این بود که منتظر یک تاریخ خاصم و فرا رسیدن یک روز خاص!😉😄

در پناه خدا باشی جان و جهانم. بوس بوس 😘😍

راستی اینم کیک زنجبیل و دارچین و روکش شکلات که به پیشنهاد مامانی و با همکاری شما پخته شده برای چهل و دومین ماهگردت عشق کوچولوی ما میوه ی دلمون عسل نمکی جونم💖💝💎

پسندها (6)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد