پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

شاهدختِ من

ناگفته های سال نو و پیشواز سیزده به در

1399/1/12 10:41
نویسنده : هلیآ
606 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام نو به دختر جانم و دوستان نی نی وبلاگی. سال نو مبارک. ایام به کام و همه روزتون شادی🌻🌷🌼🌺🌸💐

امسال برای تحویل سال1399 تمام سور و سات سفره ی ما به پا بود حتی ریزه کاری ها. از خوراکی های مرسوم گرفته تا تزیینات. سبزه هم عدس گذاشتم که خیلی خوب رشد کرد.

اما شب سال نو یهو به ذهنم رسید هفت سینم رو خاص بچینم. خیلی خاص! جوری که مطمئنم به ذهن کسی نرسیده. 

نوشتم:
سین اول: سلامتی
سین دوم: (سکرته!)
سین سوم: سود مالی 99%
سین چهارم: سرزندگی
سین پنجم: سروری
سین ششم: سرمایه‌داری 
سین هفتم: سرسبزی به نیّت سبزه ی خوشکلم
همسرجان و دخترجان خوابیدن و من تا اذان صبح بیدار موندم. نماز صبحم رو با حال و هوای عجیبی خوندم و صدقه انداختم و اسفند آتیش کردم. همسرجونم رو در حالت خواب و بیدار یه ماچ اساسی دادم و اولین کسی بود که بهش تبریک گفتم و بعدم رزالین جونم رو. بازم حمام کردم و به خودم رسیدمو خودمو توی آینه نگاه کردم و کیفیدم😊 اونهایی که منو میشناسن میدونن اهل آرایش نیستم و اوجش ریمل و خط لبه. آرایش بد نیست کاملاً هم شخصیه. بازی با رنگها و لوازم آرایش حس خوبی داره ولی خب فرم من این جوریه تحمل چیزی جز مرطوب‌کننده ی ساده و سبک رو روی پوستم کمی واسم سخته. موهامم که خودم رنگ گذاشته بودم و نوک گیری کردم سشوار کشی کردم و خوب شد. چقدر موقع رنگ گذاشتن شما هیجان زده بودی عشق جانم! رنگ و اکسیدان رو دادم خودت هم بزنی. فیگورت دیدنی بود عسل نمکی😊😘 به آرایشگری هم علاقمندی و جلوی موهاتو با قیچی کوتاه کردی که اول خیلی ناراحتم کرد اما بعد از حمام و شونه زدن در کمال تعجب دیدم یه مدل خیلی عالی در اومد! ابروهای اصطلاحاً وحشی همیشه به نظرم جذابترن اما برای سال نو اجباراً برداشتم. الان خانم رز یاد گرفته و با موچینم ابروی تمام عروسکهاشو نونوا کرده!

(راستی اینو بگم که حروف الفبای انگلیسی رو از کلیپی که دان کردم کامل حفظ کردی و با صدای نازت میخونی.

یه شعر کوتاه کودکانه برای آموختن ترتیب چهارفصل سال گفتم که باید یادت بدم توی ذهنت بمونه فرشته ی من نمیدونم تا چه اندازه موفق بودم😜:

"فصل اول بهاره گل و شکوفه میاره/ نعمت و برکت زیاد شکر خدای منّان 

فصل دوم تابستون میوه میشه فراوون/ بازی و تفریح زیاد شکر خدای منّان

فصل سوم پاییزه برگ درخت میریزه/ مدرسه ها باز و شاد شکر خدای منّان 

فصل چهارم زمستون هم برف میباره هم بارون/ شکر خدای منّان شکر خدای منّان"

اعداد از یک تا ده رو توخالی نوشتم و ازت خواستم رنگشون کنی و چندبار برات تکرار کردم. ازت میپرسم فلان عدد رو پیدا کن و شما باهوش خانوم اعداد رو به شکلشون هم میشناسی. ایام هفته رو هم نوشتم و به همون ترتیب یادگرفتی. شاید عده ای بگن برای کودک سه ساله خیلی سنگینه اما تو نابغه کوچولوی منی. این روزها با نرم افزار موسیقی هم ترک های جالبی مینوازی! علاقه ی خودت در اولویته اما مامانی دوست داره ویولونیست قهاری بشی. خلاصه که از ایام عادی پر بار تر بود مرسی!😂)

برگردیم به لحظه ی تحویل سال که هوا داشت کم کم روشن میشد مرغ آهیل هم اومده بود توی خونه آواز میخوند البته هنوز هم میخونه. چقدر آوازش رو دوست دارم.
  یه حالی بود امسال که هیچ سالی اینجوری نبود. انگار روی ابرها بودم سبک سبک. به هر حال لحظه ی بزرگی بود. نو شدن جهان. 
🌼سال 1399خیلی خیلی مبارک🌼

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

🌻سیزده به در نحسی به در مبارک🌻

اینم دستور یک کیک خوشمزه و سنتی جهت به در کردن نحسی سال "کیک هلیآ"😄😉:
دو عدد تخم مرغ+ دو قاشق غذاخوری آرد+ دو قاشق غذاخوری شکر+ یک قاشق چای خوری مخلوط پودر دارچین و زنجبیل و نعنای خشک آسیاب شده و فلفل سیاه(بخاطر خواص آنتی اکسیدانی) + کره+ پف دهنده ی کیک.
این مواد تشکیل دهنده رو با هر روشی در اصول کیک پزی بپزید و از خوردنش لذت ببرید.

میسپارمتون به آیه ی مبارک36 سوره ی زمر

أَلَيْسَ الله بِكَافٍ عَبْدَهُ ۖ وَيُخَوِّفُونَكَ بِالَّذِينَ مِنْ دُونِهِ ۚ وَمَنْ يُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ

امید که همواره روشنی بخش راهمان باشد.

پسندها (6)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد