پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شاهدختِ من

مراقب شمعدانی‌ هایتان باشید اردیبهشت ماه عاشقی‌ های بی‌ ملاحظه است...

1400/2/5 0:52
نویسنده : هلیآ
803 بازدید
اشتراک گذاری

*میدونم باید بزرگ بشم برای همین باید زمان بگذره.

*شما و بابایی میتونید همیشه دوست بمونید.

*یه دختر خوب باید لوازم آرایشی اسباب بازی داشته باشه نه واقعی.

*آب مولکول داره. تحقیقات لازمه.

*دوستم تام(اپ تام سخنگو)بدون من دلتنگ میشه ما باید بهش اهمیت بدیم.

از سری جملات بانمکت که سعی کردم فراموشم نشه و یادداشت کنم.

وای...من تو را عاشق...💋😍😚

چه دلبریا ...چه خوشملیا👑🌹

🌸🌷🌻🌺🌼🌸🌷🌻🌺🌼🌸🌷🌻🌺🌼

شبها که خوابیدید تایم طلایی منه تا بتونم راحت به امور خودم برسم. بخونم، بنویسم، بنوازم، گوش بدم.

عنوان: جای خالی پادشاه

نویسنده: اسماء (هلیا) دگلی

چکیده: این کتاب روایت روزمرگی های سه زن سیاسی, مهم و ثأثیر گذار در سه نقطه ی دنیا ست.
"زن اول" یک ملکه ی واقعی و مشهور که زندگی رویال دارد و تنها دخترش پرنسسی محترم است و دارای خون و خاندان اصیل سلطنتی ست.
"زن دوم" معشوقه ی مخفی یک پادشاه است و بواسطه ی بارداری مخفیانه از او به ملکه ای پشت پرده تبدیل شده و دختر زیبایش پرنسسی در خفا ست. یک خانواده ی سلطنتی مخفی که هر آن امکان افشای رازها وجود دارد.
"زن سوم" در زندگی سلحشورانه اش ملکه و دختر باهوشش پرنسسی جذاب است. یک زندگی روتین. گاهی پر مشغله و گاهی آرام.
زندگی هر سه زن به طرز عجیبی مشابهت های بسیار دارد.

💎🎀💎🎀💎🎀💎🎀💎🎀💎🎀💎🎀

رمان کوتاه برای گروه سنی B:

عنوان: شوالیه های ماه کمان و دختران رنگین کمان

نویسنده: اسماء (هلیا) دگلی

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد