پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

شاهدختِ من

سومین ماهگرد و اولین یلدای شاهدختم

1395/9/30 23:44
نویسنده : هلیآ
342 بازدید
اشتراک گذاری

رزالین من با وجود اینکه با شیرخشک تغذیه میشی اما به شدت بمن وابسته ست و شیشه شیر رو فقط از دستای خودم میخوری. موقع بیدار شدنش هم باید پیشش باشم وگرنه میترسه.و این باعث شده من یک دوره خونه نشینی لذت بخش با سس شیرین وفراوان مشغله رو تجربه کنم!

و این هم اولین یلدای مفرح گلدخترم که مصادف با سومین ماهگردش بودبوس.آقاجون و مامانجون 2تا عروسک موزیکال و دوتا معمولی بهت هدیه دادن.

شب یلدا رنگین پلوی هویج و گردو و کشمش(با یک نوع گوشت که میتونه گوشت پرندگان یا گوشت قرمز باشه)بعنوان شام و تنقلاتی هم بادام کوهی که در زبان لاری گفته میشه اخر و لبو و حلوا شکری و حلوا ارده سرو میشه.زادگاه حلوا ارده و شکری لاره و ما بهش میگیم پشمک ارده ای و شکری.حالا چرا پشمک؟ چون نوع مرغوب و اصیلش که با روش خاصی تهیه میشه کاملاً نرمو اسفنجیه و من از حلوا شکری های سفت بیشتر دوسش دارم. شام دستپخت معرکه ی مامانجونخوشمزه

عاشقتیم دختر بینظیر من.خیلی دوست داریم.بعد از تولدت پروفایل منو بابایی و آقاجون و مامانجون و دایی جون شده عکسای ناز تومحبت  الهی همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد