پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

شاهدختِ من

روزنگار

1396/2/25 2:04
نویسنده : هلیآ
228 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان دورت بگرده جون دلم امروز عصر رفتیم طبیعت گردی.

پیشنهادشو من دادمو رفتیم اطراف قلعه رودخان.خیلی خوشگذشت. شمام کلی تاب بازی کردی.اول یکمی ترسیدی چون تاب بلندی بود اما بعد شروع کردی به ذوق و جیغ.بابایی هم تند هل میداد و میرفتی آسمون.بعدهم بستنی سرخ شده خوردیم که مال منو شما نقش زمین کردی.منم عوضش دوتا ماچ از دستای کوچولوت گرفتم.خیلی ام خوشمزه تر بود.عشق منیقلب

این عکستو خیلی دوست دارم.فرستادم واسه یه پیج و روی بالش چاپش کردند.خودت که عاشق بالشتی. الهی قربونت برم عسل نمکیه من.

همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشی دختر قشنگم.  در پناه خدای مهربون. شما و همه ی بچّه ها. آمین.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد