پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شاهدختِ من

پست ثابت

🌹💎👑شاهدخت من👑💎🌹

آخر پل زمستان

دو قدم مانده به آخر برسم سر بکش جام مرا... پونی دوست جدید زمانه ام به طاووس میماند رنگارنگ و فریبنده وقای بال میگشاید چشمان خیره اش میمانند. وقتی بال میبندد شکوهش جلوگری میکند. شاید روزگاری پاهای ملال آورش در هم شکننده باشد و یا ناتوانی اش در پرواز دلگیر اما... چیزی که همواره از او به یادگار میماند جبروتی فیروزه ای رنگ و الماسین است. همچون ونوسی در آسمان شب به درخشیدن می افتد و چون خورشید انوار طلایی اش نور می افشاند. چه مبارک سحری و چه فرخنده شبی ست روزگار من... ...
20 اسفند 1400

جشن مدرسه، روز جهانی زن

یک باغ گل  یک دشت چمن تازه یک بام و سه پشته آلاله ی رنگین بهاری یک جوی آب روان  خوش آهنگین خبری که نسیم چشمان تو را ندا میدهد آرام آرام به کجا پناهنده شوم از هجوم وحشی کمان ابروانت هرم وجودت خانه را گرم میکند کافی ست مرا بس همین مرا بس ... ...
18 اسفند 1400

سکوت

نگاه مرا ببخش که به چشمان معصومت می افتد. صدای مرا ببخش که میهمان نوازشگر گوشهای شاهتوتی خوش عطرت میشود. دستان مرا ببخش که ... منو ببخش مامانی که زدمت. تو خیلی خوبی من باید بیشتر مولظب حوصلم باشم که کم نشه. اوف از خودم بدم میاد. جدی از خودم بدم میاد. نگات که میکنم بیشتر. کاش بمیرم. مادر خوبی واست نیستم. ناراضی ام از خودم.  منو ببخش گلکم. اگه اینقدر خوب و معصوم نبودی زورم نمیگرفت. بهش فکر میکنم دلم میخواد بمیرم. منو ببخش. رزالین گلی و پنگوئن تپلش ...
12 اسفند 1400

سروده های مشترک منو رزالین جانم

چشمهای من مشتاق نگاه تو منتظر کلام من به سکوت میگراید مقابل لبخند نافذ تو سوگند به ترنم گیسوان خورشید من عاشقانه میپرستمت. 🌺💝🌺💝🌺💝🌺💝🌺💝🌺💝🌺💝🌺💝 صبحگاهانم به دمادم غروب میماند و غروبم سحری صبح انگیز! به روح بخشترین لحظه ی صبحم سوگند که من از نفس ثانیه ها لبریزم. 🌷🌻🌷🌻🌷🌻🌷🌻🌷🌻🌷🌻🌷🌻🌷🌻 زنجیره ی شب شکافته و ماه عیان است در پهنه ی دشت آسمان چه نگاه های چشمک زنی که دل نگران است شاید به شُکوه گراید شِکوه شاید به سکوت بیوفتد اصوات به سخت کلامان جهان عرضه بدارید غمگین زمزمه ها رو به زوال است 💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖 شاهد باش و شاد باش غمگین مشو از نوازش پیاپی روزگار سرد ملول مباش از گریه های شبانه ی باغ از نبود باغبان ...
3 اسفند 1400

شصت و پنجمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

الان که مینویسم سالن پایین چای تلخ مزمزه میکنم و شما سالن بالا در حال کیش و مات کردنی شطرنج باز نازم. منم برای اینکه نفسم برگرده دومیدانی ثبت نام کردم. پنج سال و پنج ماهگیت مبارک. نفس بانو جانم. مخمل تی تی جانم. دعوت مامان به غذای مورد علاقت happy new month ...
1 اسفند 1400

تولدت مبارک بابایی

تولدت مبارک مهرداد جانم . سایه ی سر منی و عشق دخترمون. فدات بشم الهی. دو قطعه بی ارتباط به موضوع است. ترانه سرا: اسماء هلیآ دگلی من کی ام؟ یه ملکه که قدرتش خدا رو شکسته یا خدایی که از خداییش دلها گرفته من کی ام؟ یه دلقک که دلش میگیره گاهی یا یه ماهی که دلش گیره پیش یه کوسه ماهی من کی ام؟ یه آدم فضایی یا یه روبوت خالی از حس  که نمیدونه کجاست  کجایی کجایی... 🐚🍁💐شاید آن روز که باید بودی  همین حوالی ها چشم به راه دیگری بودم و یا گوش به زنگ صوتی خوشتر نه زیاده خواهی من بود نه اشتباه تو تقدیر بود و ناگزیری ناگریز💐🍁🐚 ...
24 بهمن 1400

اوّلین برف

زمستان بی رمق امسال هم بالاخره پوستین سفیدش را به رو کشید. تنبل خان چرا اوّلین برف اینقدر دیر!🙂 قند و نبات مادر این برنامه ی هفتگی شما ست. تکالیف پیش دبستانت هم خوب و عالی انجام میدی و در راس همه بازی های اندروییدی هست که تایم آزاد واست نذاشته. قربونت برم چه نقّاشی خوشکلی هم کشیدی. مهربان خدای عزّ و جلّ را همواره سپاس. از استاد مسعود حاکم زاده: گفتم که دلم فقط شما را دارد گفتی که دروغ از سخنت میبارد در پاسخ بد گمانی ات باید گفت کافر همه را به کیش خود پندارد ...
26 دی 1400
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد