پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

شاهدختِ من

اولین نوزاد سیاسی تاریخ!

1396/3/27 23:45
نویسنده : هلیآ
215 بازدید
اشتراک گذاری

هیچوقت فکرشو نمیکردم معتاد به اپهای ارتباطی بشم اما با تاسف من هم چند ساعت از وقت عزیزمو صرف اینستا و تلگرام میکنم.این مدت هم که مباحث سیاسی داغ و غیر قابل گریزه.کنار خودم میخوابونمت و با هم اینستا گردی میکنیم . چندبار پستهای مربوط به ریس جمهور رو بلند خوندم و توضیحاتی راجبش بهت دادم شمام با دقت گوش میکردی. فکر نمیکردم درک کنی چی میگم! اما در کمال تعجب دیشب خونه ی مادرجون صدای امریکا داشت تصویر و سخنرانی روحانی رو پخش میکرد. رو دستای بابا علی ایستادی و خودتو سمت تی وی خم کردی و یهو با صدای بلند و تهاجمی گفتی دَدَدَدَ اَدَ اَدَ اَیَ اَیَ... داشتی مراتب اعتراضت به ریس جمهور و خط مش سیاسیت رو به سمع و نظر ما میرسوندی.صحنه ای بود که هم شوکه مون کرد هم خندوندمون.

الهی برات بمیرم اینقدر بامزه بودی که نگو.  شیرخوار سیاسی! فقط هنوز موندیم چجوری روحانی رو از تی وی شناختی رز نابغه! .امیدوارم در مسیر خوب ازش استفاده کنی چون بدجنسی رو هرکسی میتونه .اصلاً آی کیو نمیخواد فقط کمی بیشعوری میخواد.

 نائب الاعمال هم باشیم در شبهای قدر.

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد