پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

شاهدختِ من

تراویدن احساس هنگامه ی روییدن صبح

1396/4/11 5:53
نویسنده : هلیآ
190 بازدید
اشتراک گذاری

مشغولم.امروز باید جمعبندی شده و کامل تحویل بدم.احتمالا تا یکی دو ساعت دیگه کار دارم.وقتی بیداری نمیذاری. مجبورم به ثانیه های خوابت متوسل بشم.

از آپشنهای کدبانوییم بگم که یه پارچه ی خوشکل هم گرفتم یه مانتوی گشاد و خنک تابستونی بدوزم.الگوش رو در آوردم. اما نمیتونم بدوزمش! از صدای چرخ خیاطی بدت میاد و گریه میکنی.وقتی هم که خوابی این صدا سریعاً بیدارت میکنه. 

الان خوابید.

چه خوشی عظیمیه داشتنتون.یه جور آرامشه یا خیال راحت.

راستی رز طلایی من وقتی تشنه ست میگه:آبه یِدِه. ترنزلیت میشه به =آب بده.گلدختر باهوشم جمله ی دو کلمه ای میگه.قربونت برم .دخترم بیهمتاست. با کلمه ی "نه" و فهومش هم کاملا آشنایی.اگه چیزی  مد نظرت نباشه سرتو تکون میدی و میگی نّه.خیلی زوده ها رز نابغه. دختربچه به باهوشی تو ندیدم.واضحه از اونایی میشی که چندتا کلاس رو یکی میکنه.موفق و شاد و خوشبختی و سلامت باشی میوه ی دلم.همیشه در پناه خدای مهربون باشی عشقم.شما و همه ی بچه ها.آمین 

یهویی نوشت:

بیدار شدی ! ساکت توی گهواره نشستی داری نگام میکنی. حالا من چیکار کنم؟هیپنوتیزم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد