پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شاهدختِ من

امسال رمضانم مبارکتر است

1396/3/9 19:11
نویسنده : هلیآ
222 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چه کار خوبی کرده بودیم که خدا شما رو به ما هدیه داد اونم کاملاً به موقع! وقتی که جای خالیت داشت کم کم حس میشد.

اولین ماه رمضانته عشق من زندگی من جون من نفس من کیت کت منقلب

مطابق معمول هرشب خونه ی مادرجونیم.بعضی وقتا واسه افطار بعضی وقتا دوازده شب به بعد خنثی

وروجک باهوش من بعضی از اجزاء بدن رو کامل میشناسه. دست،پا، دماغ،گوش،پیشونی . دست رو تلفظ میکنی دستمون رو میگیریو میگی دَت.  وقتایی هم که می ایستی پاهاتو نگاه میکنیو میگی پَ پَ پَ. خودم حدس میزنم کلمات دیگه ای هم میگی اما چون هنوز بی دندونی مفهوم نیستن.

واست یه قصه تعریف میکردم که گرگ کوچولو میگفت اَووووووو.از اون لحظه به بعد شمام این صدا رو  تکرارش میکنی. 

عمه جون میترا صدای پیشو و هاپو واست درآورد و شمام تکرارش میکردی.

بای بای کردن و دست زدنم مدتیه انجام میدی.باباعلی دستاتو میگیرن و چند قدم کوتاه برمیداری.

بطوری کلی هرکاری میکنی بعدش یه نگاه ناز با یه لبخند خوشمزه به من میندازی یعنی تشویقم کن! 

شال مامی چه بهت میاد خانم رز!

از علاقمندی هات اینه که کیبورد رو بترکونی! هفته ی قبل هم تاچ لپتاب رو خراب کردی.منتظر البته فدای یه تار موی خرماییت قلب 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد