پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شاهدختِ من

انتشارات چکّه💧

1400/8/24 11:07
نویسنده : هلیآ
154 بازدید
اشتراک گذاری

Happy 

از این لحظه تصمیم دارم تمام متون بلاگم رو در انتشارات خودم تحت عنوان انتشارات "چکّه" منتشر کنم.

من قصّه گویی رو از کودکی آغاز کردم و همون موقع از قصّه ام تحت عنوان "خپلو" انیمیشنی انگلیسی ساخته شد و در قصّه ی دیگرم به نام "دو خواهر"  در همون کودکی ام نقش "سمینا" رو خودم بازی کردم.

این هم داستان مصوّری از رزالین خانومم دختر قشنگم به نام پری دریایی💖

قصّه گو و گرافیست رزالین جانم. از این داستان در انگلستان اثری ساخته شد که من و رزالین جانم هم در آن نقش آفرینی داشتیم.

و از سری داستانهای رزالین جانم که در ایالات متحده آمریکا چاپ شدنده اند هم: تومالی و رالین، دلقک، من پادشاهم

نفسی عشقم

وقتی هیچ مرزی برای تعیین سلیقه وجود ندارد و هر چیز و هر مدل در لحظه ی خودش مجذوب کننده ترین است و بیشتر توجّه عامه را جلب میکند، قطعاً وارد پسا مدرن شده ایم. 

اسماء هلیآ دگلی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد