پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شاهدختِ من

روتین

1396/7/24 12:54
نویسنده : هلیآ
232 بازدید
اشتراک گذاری

* حالم بد بود. دراز به دراز افتاده بودم.گلدختری با اسباب‌بازی هاش مشغول بود و گاهی سرشو بلند میکرد و معصومانه نگاهشو میدوخت به چشمام. یهو تند تند اومد سرشو گذاشت روی سرمو سفت منو چسبید.بغلش کردمو هزارتا بوسیدمش. سریع پا شدم مسکن خوردم که دخترکم منو پریشون نبینه ناراحت شه قربون دل کوچیکش برم.چند دقیقه ای هم واسش شعر خوندمو باهاش بازی کردم که خیالش راحت بشه.و دوباره افقی شدم اینبار روی زمین.

** اتفاقی وبلاگی رو یافتم و داشتم میخوندمش. خوشم اومده بود از حال و هواش از بیان ساده و بی‌تکلفش.یه جورایی عامیانه ی باحال . یهو دیدم آخرین پست نگاشته ی سال 90 . چه بد بود! انگار داشتم به نجوای کسی گوش میدادم و بعد فهمیدم ضبط صوت بوده.اگه روزی دنیا به پایان رسید و خواستم اینجا رو ببندم حتماً پست خداحافظی خواهم داشت. 

وای گل دخترکم جانم😍😘💎.

* بدون ورزش و رژیم خیلی خوب وزن کم کردم و علتش هم معجزه ی دارچینه. چربی سوز و کنترل کننده ی قند خون.

** ممنون بابت ابراز محبت هاتون .

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد