پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شاهدختِ من

بهاری از پی دیگر بهاران میرسد

1396/12/29 21:35
نویسنده : هلیآ
597 بازدید
اشتراک گذاری

یادداشت قبل از سال نو: نفس های آخر سال96 با تمام خوبی ها و بدیهایش به شماره افتاده.همچون سیمرغی در آتش خود میسوزد و از خاکستر، پر شورتر جان میگیرد.با بال های فراخ و سینه ای ستبر.مبارک باشد قدمت برای خانه و خانواده ام.

در کنار سفره هفت سین خانوادگی، منم یه سفره ی کوچیک و خوردنی واست چیدم نازدونه.با ژله و پاستیل تنگ ماهی درست کردم و به جای سبزه، ژله ی تزریقی به شکل سبزه.فقط موقع خارج کردن از ظرف آسیب دید که خیلی حیفم اومد و آه از نهادم برخاست! ظرف هم کلاً از جنس شکلاته و همینطور سکه ها. با پاستیل هم حوضچه درست کردمو توش سرکه ریختم. به جای تخم مرغ رنگی هم شیرینی تخم گنجشک گذاشتم(یک شیرینی سنتی شبیه تخم پرنده با مغز بادام).در واقع میشه کل سفره رو خورد.ایدم خوب بود اما اجراش به دلم ننشست.پرفکت نشد.با وجود شما خانوم کوچولوی نازم نمیتونم با خیال راحت وقت بذارمو به ظریف کاری برسم.

سیب،سبزه،سماق،سرکه،سکه،سمنو،سنجد شدن هفت سین خانم رز.امیدوارم زندگیت پر از برکت و شادی و سلامتی باشه قلب من. امسال و همه سال. آمین🙏💎💖🌹

اینم از کیک هجده ماهگی دردونه خانوم عزیز و نازنینم.کیک پسته به شکل حیوون سال97.

موقع تزیین به یاد ولاد و مندی بودم.توله های دوست داشتنی ام.چقدر دلم واسه ولاد تنگ شده.سگ عجیبی بود. خودشو ملزم کرده بود مواظبم باشه.اگه حس میکرد از کسی ناراحتم یه بلایی سر طرف می آورد.البته این شکلی نبود و گاهی خوی وحشیگریش گل میکرد.

 

این هم شما ناز بانو جانمان.

الهی برات بمیرم شیرینم.

همسرم نتونست خودشو واسه عید برسونه.قبل و بعد از تحویل سال تماس گرفت و کلی حرف زدیمو مقادیری دل و قلوه رد و بدل کردیم.جاش بی نهایت خالی بود.کلی واسه سلامتی و موفقیت ایشون دعا کردم.

امیدوارم این سال برامون پر از سورپرایز های خوب و شادی بخش باشه. 

خوشمزه نوشت: این تُرشی لبنانیه.خیلی خوشمزه ست.منطبق بر ذائقه های تند و پر طعمه.

سرکه+رب گوجه+ نمک+ فلفل قرمز خیلی زیاد! روی حرارت کمی میپزیم.ذرت بخار پز+قارچ پخته خورد شده+ روغن زیتون+دانه های زیتون بدون هسته+ انبه ی خورد شده رو به سس سرد شده اضافه میکنیم.در یخچال نگه میداریم.

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد