پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

شاهدختِ من

The green way of may

1397/2/19 16:50
نویسنده : هلیآ
492 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره پکیجها رو خاموش کردیم! هوا هم پاورچین پاورچین رو به گرمی میره.الان که درحال نگاشتنم نسیم خنکی پرده رو به پرواز درآورده. 

نازدونه ی دردونه هم روی میز نشسته و نقاشی میکشه😘😍👑🌹

همیشه نگران وابستگی رزالین نازنینم بودم و حالا باید بیشتر نگران خودم باشم! ساعت‌هایی که مهده چیکار کنم؟😢

از طرف خانه ی کتاب بن دارم. قلبم برای لمس کاغذ و مزمزه کردن نوشته ها بیقراره.منو همسرم تصمیم داریم کتابهای کتابخونه ی کوچیکمون رو اعطا کنیم به یک کتابخونه ی عمومی و کالکشن بهاره و تابستانه بچینیم. ساحل داغ،نوشیدنی خنک و کتاب مورد علاقه،بهترین تفریح تابستانه ی مامی😍

پژوهش سبب رشد است و مطالعه عامل دوری از رخوت.

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد