پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

شاهدختِ من

غصّه نوشت

1398/4/9 10:05
نویسنده : هلیآ
699 بازدید
اشتراک گذاری

 هفته ی پیش پر از رنج بودم. بابایی دچار دردهای شکمی شدید شد و بعد از انتقال به بیمارستان التهاب پانکراس تشخیص داده شد و چند روز بستری بود. اینقدر به من و شما سخت گذشت که فقط آرزو میکردم خدا لحظه ای سایه شو از سرمون کم نکنه. خانواده ی بابایی بردنش بیمارستان و بستریش کردند و یک سری آزمایشات انجام شده بود. نمیدونم چقدر اشک ریختم امّا خدا رو شکر خوب شد.

اینروز ها سبک زندگی و سبد غذایی ایرانی ها بیشتر به خودکشی شبیه که باید اصلاح بشه. من غذای چرب و سرخ کردنی خیلی کم میپزم و یک ظرف روغن بیشتر از یک ماه دوام میاره اما بابایی ناهار رو بخاطر نزدیکی محل کار از دستپخت مادرشون میخورد که متاسفانه مصرف روغن و سرخ کردنیشون خیلی بالا ست.

به همین بهانه برای رفع کبد چرب یک پیش غذا تدارک دیدم که بعنوان شام هم میشه سرو کرد. "بادمجان کبابی یا آبپز+برگهای تازه ی ریحان+ آب لیموی تازه+ نان سبوس دار". این ساندویچ هم مغذی هم سیر کننده هم لاغر کننده ی شکم هم دشمن کبد چربه.

همسرم درد زیادی کشیدی و دلهره ی نبودنت و اینکه چی به سر من و دخترمون میاد هنوز ناراحتم میکنه. الهی همیشه سالم و تندرست باشی مهردادم💖💝

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد