پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

شاهدختِ من

🎆🎇آسمان پر ستاره ی من💝درخشانتر از همیشه ای🎉🎊

1400/3/24 0:00
نویسنده : هلیآ
670 بازدید
اشتراک گذاری

😍 شکار زیبا😚

رزالین قشنگم در حال ورانداز آبنبات شکلاتیش.

اوّلین تجربه ی زیورآلات سازی خانوم رز😍😙. دختر من یه هنرمند عالی و با ذوقه. البته گردنبند رو گذاشتی روی سرت که بشه بجای تاج هم ازش استفاده کرد!

* جملاتی هستند که تأثیرات خوب و بعضاً سازنده ای در زندگی خیلی از آدمها از جمله خودم داشتند. دوست دارم چنین هدیه ای تقدیم کنم به نگاه معصومت.

"به دنیا آمده ایم که جای خودمان بهترین باشیم نه اینکه جای دیگری باشیم."

نفسم،رزالینم،عشقم دخترکم،گل گلی... جان دلمی مادر 💎💖💓.

** گاهی دیالوگی از انیمه هایی که میبینی توجّهمو جلب میکنه. این یکی یهو منو پروند و خیلی خندیدم.
_ ما پدربزرگ رو پیدا کردیم... اما اون مُرده...
_ خوبه حالا حدّاقل میدونیم کجا ست.
!😄

🎰1 happy. 

❄ Happy.

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد