پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

شاهدختِ من

هنرگرافی

1400/9/22 13:46
نویسنده : هلیآ
300 بازدید
اشتراک گذاری

تابلوی "قصر روشنی" اثر جدیدت رزالینم. هم مبهوت نام گذاریت میمونم هم اثرت. یعنی چی توی ذهن خلّاقت میگذره گل مادر؟

دخترکم رزالینم باز هم مبتکر سبک در نقاشی رنگ روغن. تزیین با زیور آلات .... تابلویی تحت عنوان " آدم". البته این جزء اولین کارهاته و من الان گذاشتم. درباره ی مفهوم تابلوت گفتی یعنی آدم ذهنش شلوغه و فکرهای مختلف توی سرشه.

دلم میخواد یه کافه ی دنج میداشتم و با تابلوهای زیبات و عکسهای سیاه و سفید کافکا و خودمون و... و استند گلهای خشک و کاکتوس آذینش میبستم. مافن ها و کوکی ها و فینگر فودهای مخصوص خودم رو کنار قهوه و چای ها و نوشیدنی های مختلف سرو میکردم. شاید یه گوشه اش هم پیانوت رو میذاشتم و گاهی مینواختیم. یک گوشه هم مسلّماً تعلّق داشت به قفسه ی کتاب...

چه جای دنجی!... حتماً از هر گوشه ی جهان مشتری داشتیم... مسافرها جهانگردها محلّی ها و مشتریان دائمی...

🗽🗼🚀🎭⛄🎃🎄🏆🃏♕♚

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد